Inlägg från: ior7701 |Visa alla inlägg
  • ior7701

Träningsnördar - här samlas vi!

Hakar gärna på här med......dock erkänner jag att jag kan bli lite utav en periodare. Och när jag varit borta från träning pga längre tids sjukdom, skada eller barnens sjukdomar/semester har jag SVÅRT för att komma tillbaka, men jag tycker väldigt mycket om att träna!!

Har ca 10-15 kilos övervikt, men jag är inte mentalt där för att drastiskt lägga om kosten, så träningen fokuseras mest på att det är roligt och inte på antalet kilon som jag borde gå ner.
    Styrketränar och har gjort i massor av år för att det är roligt. Spelar ishockey, för att det är himla roligt och ger mig konditionsträning som jag annars tycker är fruktansvärt tråkigt. Joggar ibland, mest för att bibehålla kondition.....men pg.a benhinneinflammation fått avstå rätt mycket och länge tyvärr. Kampsport älskar jag, men flyttade för några år sedan ner till "ingenstanns" där det inte finns den typen av kamspsport, så det ligger helt på is.
    Just nu har vi försäsongs träning så det blir en hel del cirkel träning och spinning......och gym pass när det hinns klämmas in.

Roligt med denna tråden!

• ior7701

Rehabade vidare med lite cykling i kväll. Känner mig rätt nöjd med mina 2 mil i högt tempo.

• ior7701

Hot yoga är något jag skulle vilja prova på........läste att ngn hade provat det.

• ior7701
    Mollly skrev 2011-07-31 18:08:10 följande:
    Skulle körs plankan här hemma. Vilket var ett vädligt dumt beslut att ta så länge tösen är vaken
    Åh Vad gulligt!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!