Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Allfrida, lycka till imorgon!!
Zwillinge, skönt att hcg stiger som det ska trots blödningar.
Myra, hur går det för dig? Ingen mer blödning?
Hur mår du?
Allfrida, lycka till imorgon!!
Zwillinge, skönt att hcg stiger som det ska trots blödningar.
Myra, hur går det för dig? Ingen mer blödning?
Lycka till i morgon Allfrida!
Ingen mer blödning här, peppar, peppar... Nytt VUL på fredag :)
Zwillinge: Det låter ju jättebra med hcg-värdet, härligt!
Angående testdagen: Jag fick den 25:e, mitt i julhelgen och alla släktkalas. Dessutom ska jag fortsätta med medicinerna tre-fyra dagar om jag får ett negativt test så just nu är planen att helt enkelt vänta till 29:e med att testa. Det känns som en bra plan för tillfället men det kanske ändras allt eftersom...
Myra: Skönt att du inte sett mer blod. Hoppas det håller sig så!
bara den här dagen och natten kvar, imorgon bitti kan jag testa. Usch vet inte om jag vågar. Så rädd för svaret.
Nej det blev negativt som jag trodde. Jag har ju på något vis känt det på mig och jag har haft väldigt lite känningar överhuvudtaget. Eftersom det är rätt väntat känns det helt okej också, jag tror att sambon tar det betydligt sämre än vad jag gör och det kändes inte så kul att lämna honom och åka till jobbet. Vi har ju två frysisar kvar som väntar på oss i Åbo och jag antar att vi skulle kunna köra på direkt, sluta med medicinerna, invänta mensen och börja med progynon igen, men vi har levt i ÄD-träsket sen i början av september och känner båda att vi behöver en paus och en lugn jul- och nyårshelg utan tankar på ÄD, så planen nu är att vi kör i januari/februari igen. Fast först ska vi förstås följa instruktionerna och göra ett nytt test på fredag.
Jag är helt slut, mår lite konstigt som hag vore sjuk. Kan inte bestämma mig om jag mår illa eller har feber/influensa känsla. Känns som mensen är på gång o magen krampar lite. Ingen aptit men i morse var jag hungrig så jag nästan mådde illa.
Jag är helt slut, mår lite konstigt som jag vore sjuk. Kan inte bestämma mig om jag mår illa eller har feber/influensa känsla. Känns som mensen är på gång o magen krampar lite. Ingen aptit men i morse var jag hungrig så jag nästan mådde illa. Ingen ordning alls;)
Progesteronet brukar jag bli helt slut av och nu känner jag att det börjar ge full kraft.
Oj det blev 2ggr. Konstigt;)
Tråkigt Allfrida! Vila och samla kraft den närmsta tiden!
Jag hoppas och tror på ett plus för dig Myra!
Allfrida, styrkekramar till er! Det var inte vad vi ville höra. Ta hand om er och vila ut nu under julen.