Zwillinge86 skrev 2014-12-16 19:45:29 följande:
Stigit från 253 i fredags till 1160 igår, vilket jag förstått ska uppfattas som en normal stegring :) men sen var det förstås innan blödningen igår, å andra sidan har det uppenbarligen gått framåt trots blödningen i lördags. Får försöka skärpa mig och vila i att jag just nu är gravid. Hur ser era symtom ut nu, jag har tilltagande molvärk som oroar mig även om mitt förnuft säger mig att det mkt väl kan va positivt.
Lycka till imorrn Allfrida!
Står ni andra ut till er officiella testdag?
Jag har testdag den 22/12 egentligen.
Vad härligt att det stigit så mycket sen i Fredags..;) du är ju supergravid..;)
Molverkan ska du inte oroa dig för, det är livmodern som töjer sig för att ge plats åt lilla pyret. Var det du som hade 3v från ET till testdag? annars så har du plussat väldigt tidigt om du har 1v kvar till testdag. När hade du ET?
MIna symptomet är ömma bröst, kan bero på progesteronet. Haft lite stramningar i ljumsken som var mera för ett par dagar sen. Nu känner jag mera av att det är stelt där och när jag sträker mig eller gör något kan hugga till.
Har blivit otroligt trött, kan även et bero på perogesteronet. Idag på kvällen har jag börjat få sura uppstötningar. Vet att jag hade kraftig halsbränna ev av graviditeterna innan jag plussade.
Känner att jag har graviditetsymptomer men orolig att det är progesteronet som lurar mig och livrädd att det blir negativt. känner mig inte gravid men alla känslor och oro förvrider hela min hjärna. en dag närmare testdag.
Vad har du för grav symptomer?