Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Tack jag hoppas ni har rätt. Skulle inte vara så orolig om det inte vore för att det är precis så här min missfall brukar börja :S
Tack jag hoppas ni har rätt. Skulle inte vara så orolig om det inte vore för att det är precis så här min missfall brukar börja :S
Hur är Litinus? kräm eller vagiator?
Jag använder progesteron mic vagiatorer som jag hade kvar sen förra IVF. Tycker dom kladdar mindre än förra gången jag använde det. Smidigt med vagiatorer. Crinone känns inte som det stannar kvar där inne utan det känns som det följer med ut spetsen. Positiva är att man bara behöver använda det morgon och kväll mit 3ggr dag med progesteron.
Jag mådde förra gången dåligt av progesteron men upplever än så länge att det är bättre den här gången.
Har ont i bröseten, troligen pga progesteronet. Har börjat bli väldigt trött och cill nästan ta en middagslur mitt på dagen. Troligen progesteronet också.
Och jag blöder igen... Och den här gången gör det ont i magen också! Fan! Orolig :(
Rd 10 idag. Kom lite blod på pappret när jag torkade mig.
Oman nu misslyckats med ÄD är det inte lite tidigt för mensen att komma om man satts i klimakteriet innan behandlingen? Räknade med att mens skulle bli fördröjt om det blir minus. Testdag på torsdag.
Varför sitter någon och leker med våra nerver, har inte vi alla gått igenom tillräckligt när vi kommit så här långt.
Så skönt, inget mera blod idag;)