• Oreos

Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?

Pratade med  min läkare som hjälpte mig ta bort några födelsemärken,
    Han sa att om man har ett märke som är mycket utstående kan man ta bort det själv genom att 'strypa' det med en sytråd och sen faller det ev efter nån vecka.

Någon som gjort det? Gör det ont?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-05 23:26
    Tänk på att kolla upp leverfläckarna innan ni tänkt ta bort dom på egen hand, även om risken är väldigt liten så kan det vara hudcancer!
  • Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?
  • vackrastarflow
    SilverEmma skrev 2011-06-07 19:36:24 följande:
    Om den inte liksom sitter på inre blygdläppen så går det väl att fota utan att visa något privat?
    Hahaha förmodligen, men jag sätter inte en kamera mellan benen, vad det än ska fota haha!

Den sitter i troskanten, det är för delikat för mig att displaya på nätet må vara pryd
  • SilverEmma
    vackrastarflow skrev 2011-06-07 20:03:15 följande:
    Hahaha förmodligen, men jag sätter inte en kamera mellan benen, vad det än ska fota haha!

Den sitter i troskanten, det är för delikat för mig att displaya på nätet må vara pryd
    Du är ursäktad.
    Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • vackrastarflow
    SilverEmma skrev 2011-06-07 20:21:44 följande:
    Du är ursäktad.
    Tackar
  • lollisen

Usch, jag VILL men jag VÅGAR inte.... Min känns för stor och den sitter nog på helt fel ställe oxå skulle jag tro...

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Callistrate

I morse lossnade min... (med lite hjälp) Nu ser det ut som ett insektsbett ungefär. Bildbevis kommer... (kanske senare ikväll, annars imorgon )

• vackrastarflow

min gjorde ont idag... eller ja inte ont men sved. Hoppas ändå det går vägen och ger INTE upp

• Jensan02

Jag hade en som stod ut rätt mycket på halsen, en hudvårta eller vad det kallas. En liten skinnflik som gick att dra i... Fastnade med håret i den hela tiden och tillslut blev det väl för mycket för den så den lossnade av sej själv. Efteråt syndes det inte alls att jag haft något där ö.h.t. Har hört att man kan skära bort dem själv med ett rakblad.

• Laurora
    vackrastarflow skrev 2011-06-07 20:03:15 följande:

Då har vi på samma ställe! fan vad fult jag tycker det är
  • vackrastarflow
    Laurora skrev 2011-06-08 19:30:26 följande:
    Ja Bort ska den!
  • Trasseltroll
    Laurora skrev 2011-06-08 19:30:26 följande:
    Jag med! Men det jäveln håller jag på att strypa nu: D Sambon tycker inte jag är klok i huvet...
Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?