Inlägg från: SilverEmma |Visa alla inlägg
  • SilverEmma

Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?

Det har jag aldrig hört talas om...men säger en läkare det så borde man ju kunna lita på det.

• SilverEmma

Hmm...jag har några små på halsen som stör mig. Ska faktiskt testa det! Ska man bara ta en sytråd och knyta runt den? Sen lämna tråden tills den trillar av?

• SilverEmma

Hahaha! Leverfläcksresan! Men då måste jag ju strypa min idag ju, så att vi är synkade! Fixar det efter frukosten, ska masa mig upp ur sängen nu.

• SilverEmma

Jag är livrädd för att jag ska knyta om en och det ska göra skitont, sen får jag ju inte upp knuten!! Aaahh!!

• SilverEmma
    Den allsmäktige skrev 2011-06-02 15:06:19 följande:
    Min sambo vägrar hjälpa mig :(
    Taskmört. Jag vågar inte ens fråga min...tror han skulle njuta för mycket av det.
    Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • SilverEmma

Tack för bilden! Det ser lite läskigt ut! Ska be maken fota den i nacken när jag väl vågar strypa den jäveln. (leverfläcken...inte maken)

• SilverEmma
    Den allsmäktige skrev 2011-06-02 16:19:18 följande:
    Hahaha! Kom och stryp min istället så blir det lite fart på honom ;)
    Tänk om det blir som med leverfläcken och huvudet trillar av? Vad ska du då med honom till? Eller du märker kanske inte någon skillnad.....
  • SilverEmma
    Kojbe skrev 2011-06-02 17:07:07 följande:
    Jättebra ni kan fixa själv men rent instinktivt känner jag ni borde låta en läkare ta de dvs om de är det minsta underliga el ojämna i färgerna iaf för man kan ju inte veta om de är *farliga* el inte. Tänk om man tar bort något själv och sedan går ovetandes med cancer?

Jag var så naiv så jag hade inte ens tänkt så långt för ett antal år sedan då jag tog bort 2 fläckar hos dr. Han ringde sen o sa de var *godartade* Puha.

Men man tänkte ju till därefter och numera råder jag de flesta att kolla hellre en gång för mycket än för lite.
    Läkare skickar inte iväg alla leverfläckar på rutin. Jag har tagit bort två stycken hos läkare (inga som man kunde strypa själv) och han sa bara att de inte var farliga, jag litar på det. De jag vill ta bort själv (om jag nu vågar) är helt jämna i färgerna och formen.

Min mamma har säkert 30-40 st små som hon kunnat ta själv om hon ville, det går ju inte att skicka iväg allt på analys.
  • SilverEmma

Ok...har spenderat en halvtimme på toaletten men jag KAN INTE!! De två jag vill bli av med sitter så jäkla dumt till att det inte går! Frågade maken men han tyckte jag var lite dum i huvudet som ens funderade på det så där har jag ingen hjälp. (han kallade mig inte dum i huvudet, blicken sa allt)

Dämmit...

Kan ni inte lägga in lite nya bilder på hur de ser ut nu?

• SilverEmma
    vackrastarflow skrev 2011-06-07 19:18:27 följande:
    jag lovar, du vill INTE ha bilder på min
    Johoooooo!! Jag har en konstig fascination för lite småäckliga saker.
  • SilverEmma
    vackrastarflow skrev 2011-06-07 19:29:34 följande:
    haha min sitter inte direkt på ryggen
    Om den inte liksom sitter på inre blygdläppen så går det väl att fota utan att visa något privat?
  • SilverEmma
    vackrastarflow skrev 2011-06-07 20:03:15 följande:
    Hahaha förmodligen, men jag sätter inte en kamera mellan benen, vad det än ska fota haha!

Den sitter i troskanten, det är för delikat för mig att displaya på nätet må vara pryd
    Du är ursäktad.
  • SilverEmma
    Den allsmäktige skrev 2011-06-09 19:26:39 följande:
    Hallå... Hur ser era bröstvårtor ut? :P
    Min mans bröstvårtor är sådär små och knoppiga...men inte fullt så mycket hår...
  • SilverEmma

Coooolt....jag lovar att ta bilder när jag väl fixar min.

Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?