Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?
Det har jag aldrig hört talas om...men säger en läkare det så borde man ju kunna lita på det.
Det har jag aldrig hört talas om...men säger en läkare det så borde man ju kunna lita på det.
Hmm...jag har några små på halsen som stör mig. Ska faktiskt testa det! Ska man bara ta en sytråd och knyta runt den? Sen lämna tråden tills den trillar av?
Känns som att man riskerar att "skära" av fläcken med vanlig sytråd...
Ska testa till helgen, tack för tipset!
Hahaha! Leverfläcksresan! Men då måste jag ju strypa min idag ju, så att vi är synkade! Fixar det efter frukosten, ska masa mig upp ur sängen nu.
Jag vågar inte...
Jag är livrädd för att jag ska knyta om en och det ska göra skitont, sen får jag ju inte upp knuten!! Aaahh!!
Tack för bilden! Det ser lite läskigt ut! Ska be maken fota den i nacken när jag väl vågar strypa den jäveln. (leverfläcken...inte maken)
Ok...har spenderat en halvtimme på toaletten men jag KAN INTE!! De två jag vill bli av med sitter så jäkla dumt till att det inte går! Frågade maken men han tyckte jag var lite dum i huvudet som ens funderade på det så där har jag ingen hjälp. (han kallade mig inte dum i huvudet, blicken sa allt)
Dämmit...
Kan ni inte lägga in lite nya bilder på hur de ser ut nu?
Bildeeeeeeeeeer!!
Hahaha! Visst fan liknar det en bröstvårta!
Coooolt....jag lovar att ta bilder när jag väl fixar min.