• Oreos

Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?

Pratade med  min läkare som hjälpte mig ta bort några födelsemärken,
    Han sa att om man har ett märke som är mycket utstående kan man ta bort det själv genom att 'strypa' det med en sytråd och sen faller det ev efter nån vecka.

Någon som gjort det? Gör det ont?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-05 23:26
    Tänk på att kolla upp leverfläckarna innan ni tänkt ta bort dom på egen hand, även om risken är väldigt liten så kan det vara hudcancer!
  • Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?
  • lollisen
    Den allsmäktige skrev 2011-06-09 19:08:14 följande:
    ÄR NI REDO?! Här kommer bilden!!!
    OBS OBS OBS!
    KÄNSLIGA VARNAS!!!
    (Jag pluggar till SSK och till och med jag tycker det ser för jävla äckligt ut...)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

Den har varit liten, skrumpen och brun innan, men nu är den rosa och svullen stor som en kidneyböna Kräks.
    Men den har skurits av från höger, så den är påväg av nu! :)
    Hur stor var den när du började?
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • vackrastarflow
    Callistrate skrev 2011-06-09 20:54:29 följande:
    OK, here goes

Ni har sett bilden före... Här kommer först en bild på när den var helt ihopskrumpnad & sedan en bild från idag (inte så skarp). Inte speciellt tjusigt ännu, men den är iaf platt!

precis likadan som min!
  • Oreos
    Den allsmäktige skrev 2011-06-09 19:08:14 följande:
    ÄR NI REDO?! Här kommer bilden!!!
    OBS OBS OBS!
    KÄNSLIGA VARNAS!!!
    (Jag pluggar till SSK och till och med jag tycker det ser för jävla äckligt ut...)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

Den har varit liten, skrumpen och brun innan, men nu är den rosa och svullen stor som en kidneyböna Kräks.
    Men den har skurits av från höger, så den är påväg av nu! :)
    Coolt!
  • Oreos