• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Docka som ska ammas
  • morochmer
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:32:04 följande:
    Jodå det kan dom. Jag vet inte hur du får orgasm men jag måste vara upphetsad för att få det och tycka något är skönt. Men nu är vi lite väl OT Cool
    Ja inte bara ot du är heeelt ute och cyklar Flört
  • Lavish
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 17:03:36 följande:
    Jag skrev ammningen är NEJ NEJ NEJ
    Ja men VARFÖR?
  • Kya
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:32:04 följande:
    Jodå det kan dom. Jag vet inte hur du får orgasm men jag måste vara upphetsad för att få det och tycka något är skönt. Men nu är vi lite väl OT Cool
    näedu, en orgasm är en reaktion i nerverna, de stimuleras till kramp. det krävs inte att man är sexuellt upphetsad för att få en orgasm, utan bara en reaktion i nerverna. det är som sagt ofrivilligt för det lilla fåtalet kvinnor som råkar ut för det här.
    F och L, mina stjärnor :)
  • MinNatalie
    morochmer skrev 2011-04-06 17:31:34 följande:
    Asgarv ASGARV. Är du...? är du sann? Tack för dagens garv!

det är så härligt när människor tror att de vet något och så blir det så här fel.
    Du vet bättre för att du brukade få orgasm när du ammade då menar du??
  • MinNatalie
    Kya skrev 2011-04-06 17:33:45 följande:
    näedu, en orgasm är en reaktion i nerverna, de stimuleras till kramp. det krävs inte att man är sexuellt upphetsad för att få en orgasm, utan bara en reaktion i nerverna. det är som sagt ofrivilligt för det lilla fåtalet kvinnor som råkar ut för det här.
    Ja men någon eller något måste ju stimulera nervtrådarna?? Eller kan du bara sitta på en parkbänk och få en?? Flört
  • Kotte Grön

Då måste jag ju bara få kontra med att jag har läst att pojkar (alltså spädbarn) kan få erektion när de ammas. Det har man tydligen forskat om. Blir det sjukt att amma för det?

• 3barnsmor
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:34:38 följande:
    Du vet bättre för att du brukade få orgasm när du ammade då menar du??
    men lägg av!!
    Finns kvinnor som får massa orgasmer om dagen och lider riktigt mycket av det!
    Inte fan är dom kåta!

• MinNatalie
    3barnsmor skrev 2011-04-06 17:37:52 följande:
    men lägg av!!
    Finns kvinnor som får massa orgasmer om dagen och lider riktigt mycket av det!
    Inte fan är dom kåta!

Jag vet, men det är en sjukdom!
  • 3barnsmor

ja men du sa ju nyss att någon måste stimulera nervtrådarna?

• Kya
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:37:04 följande:
    Ja men någon eller något måste ju stimulera nervtrådarna?? Eller kan du bara sitta på en parkbänk och få en?? Flört
    ja, självklart? men det krävs inte en erotisk beröring för att stimulera nerver. utan bara beröring. efter en förlossning är det väldigt mkt i kroppen som ska dra ihop sig, och det händer effektivare vid amning.
    jag måste fråga, får du orgasm nån gång bara genom att röra dina bröstvårtor?

Det finns kvinnor som får orgasm under krystvärkarna också, just för att det trycks mot nerver. tror du att de kvinnorna tycker det är erotiskt att föda barn?
    F och L, mina stjärnor :)
Svar på tråden Docka som ska ammas