• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Docka som ska ammas
  • 3 barns mamma84

Varför ska flickor vara flickor och pojkar vara pojkar !!!
    Ja kvinnor ska ta hand om barn + huset medans männen ska titta på tv Skrikandes
    Näh det är FEL
    Varför inte pojkar ha dockor dom kan ligga på då ?? ska dom inte lära sig att leka mamma o pappa göra barn leken ??????
    Förstår ni det är FEL

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • TrailerTrash

Det är väl helt ok men jag skulle inte köpa sån varken till min son eller dotter

• Jiinii
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 16:48:53 följande:
    Näh det är FEL
    Varför inte pojkar ha dockor dom kan ligga på då ?? ska dom inte lära sig att leka mamma o pappa göra barn leken ??????
    Förstår ni det är FEL
    herregud
  • 3 barns mamma84
    Jiinii skrev 2011-04-06 16:51:58 följande:
    herregud
    Det är ju rätt det är fel varför ska barn börja så tidigt ?
  • Lavish
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 16:53:51 följande:
    Men då är det väl lika fel att barnet leker att dockan är dess barn överhuvudtaget? För det är det jag oftast lekte med mina dockor. Att jag var deras mamma. Vilka lekar får barn leka med dockor för att det inte ska vara sjukt tycker du? 
  • Jiinii
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 16:53:51 följande:
    du vänder och vrider det det är vad som är herregud

barn leker dom härmar saker som vuxna gör. vad har sex med detta att göra?? som du säger att pojkar ska ha dockor till om flickor har amningsdockor?
  • Jiinii
    Lavish skrev 2011-04-06 16:55:38 följande:
    Men då är det väl lika fel att barnet leker att dockan är dess barn överhuvudtaget? För det är det jag oftast lekte med mina dockor. Att jag var deras mamma. Vilka lekar får barn leka med dockor för att det inte ska vara sjukt tycker du? 
  • 3 barns mamma84
    Lavish skrev 2011-04-06 16:55:38 följande:
    Min dotter leker inte med dockor hon gjorde det innan men nu är hon 5 år gammal helt okej om hon leker men jag skulle ALDRIG köpa en docka där dockar är byggd till att amma som denna på bilden.
    Och så tycker man att det är fel så dockan kommer troligt viss att försvinna iaf
  • Kotte Grön
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 16:48:53 följande:
    Näh det är FEL
    Förstår ni det är FEL
    Men lägg av! Vilken jävla jämförelse. Amning har fortfarande inte med sex att göra.
  • 3 barns mamma84

Detta är ännu ett osmakligt exempel på hur man försöker tvinga vuxenvärlden på våra barn decennier innan det är redo

Svar på tråden Docka som ska ammas