• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Docka som ska ammas
  • morochmer
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:23:42 följande:
    Har läst att många mammor får orgasm när dom ammars sitt barn eftersom livmodern drar ihop sig. Det tycker jag e vidrigt!
    På vilket sätt är det vidrigt? och varför kom du på det här och nu?
  • MinNatalie
    mamma till tre busungar skrev 2011-04-06 17:24:15 följande:
    Så himla vanligt är det nog inte....men starta en omröstning om det här på FL!
    Tror inte så många pratar öppet om det precis......
  • 3barnsmor
    Har läst att många mammor får orgasm när dom ammars sitt barn eftersom livmodern drar ihop sig. Det tycker jag e vidrigt!
    Tror inte det är något som dom kan hjälpa...

förstår inte varför det skulle vara vidrigt?

• MinNatalie
    morochmer skrev 2011-04-06 17:25:46 följande:
    På vilket sätt är det vidrigt? och varför kom du på det här och nu?
    Därför att jag läste att någon förknippar bröst och att man suger på ens bröst med sex. Och då kom jag ihåg att jag läste om det en gång. Minns själv när jag ammade att det knöt sig i magen på mig och att livmodern drog ihop sig, men jag skulle aldrig, aldrig kunna omvandla den känslan till en orgasm....usch och fy!
  • alvide

Min dotter tycker om och låtsas amma sin docka och då dra upp tröjan och ha dockan under. Inget konstigt men jag tycker väl inte att man ska behöva en docka specifikt för det området och en top till det?
    Jag skulle definitivt inte köpa en specialdocka för just det ändamålet.
    Då får man köpa en docka som ska badas, en docka som sitter på potta, en docka som ska matas osv.

• Kya
    det måste ju vara ett fåtal kvinnor som det händer för. och då är det en ofrivillig orgasm. När man ammar är sex det allra sista som finns i tankarna.
    F och L, mina stjärnor :)
  • Kya
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:29:30 följande:
    Därför att jag läste att någon förknippar bröst och att man suger på ens bröst med sex. Och då kom jag ihåg att jag läste om det en gång. Minns själv när jag ammade att det knöt sig i magen på mig och att livmodern drog ihop sig, men jag skulle aldrig, aldrig kunna omvandla den känslan till en orgasm....usch och fy!
    som sagt, blir det en orgasm så är det en ofrivillig orgasm.
  • morochmer
    MinNatalie skrev 2011-04-06 17:29:30 följande:
    Asgarv ASGARV. Är du...? är du sann? Tack för dagens garv!

det är så härligt när människor tror att de vet något och så blir det så här fel.
  • MinNatalie
    3barnsmor skrev 2011-04-06 17:28:28 följande:
    Tror inte det är något som dom kan hjälpa...

förstår inte varför det skulle vara vidrigt?

Jodå det kan dom. Jag vet inte hur du får orgasm men jag måste vara upphetsad för att få det och tycka något är skönt. Men nu är vi lite väl OT Cool
  • Kya

själv tycker jag inte att idén är alltför tokig, men jag skulle inte köpa den dockan till mina barn. mest pga priset, den är säkert inte billig. barnen kan likgärna leka amning med en vanlig docka.

Svar på tråden Docka som ska ammas