• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Docka som ska ammas
  • morochmer
    Sephrenia skrev 2011-04-05 20:07:41 följande:
    Jag kommer kanske inte själv amma om jag nu skaffar barn då JAG har det kopplat till sexuallitet då jag är mycket för vidrörning av bröstvårtor under sex men jag skulle försöka.
    Vad har du inte gjort med din mun då? kanske tagit en och annan snorre i den? kan du pussa ditt barn då?
  • SjälvaJag

Okej ni vinner, det är en jättebra uppfinning

• Kotte Grön
    vittra skrev 2011-04-05 20:08:56 följande:
    Min dotter brukar iofs kissa sina dockor på pottan, men ser ärligt inte riktigt kopplingen till löspenis...
    Det finns ju dockor som kan kissa. Hade själv en sån docka (pojkdocka). Men inte tusan hade den en jättepenis för det. Det gick ju utmärkt ändå med den lilla snoppen den hade.
  • vittra
    Sephrenia skrev 2011-04-05 20:07:41 följande:
    Jag kommer kanske inte själv amma om jag nu skaffar barn då JAG har det kopplat till sexuallitet då jag är mycket för vidrörning av bröstvårtor under sex men jag skulle försöka.

Om små barn får reda på vart maten kommer ifrån och vad som egentligen är naturligt är ska det vara tabu bara för jag anser att det är erotiskt för mig? 
    Va? Typ alla kvinnor gillar väl att det pillas på bröstvårtorna under sex, har väl knappast med amning att göra!
    Man torde ju kunna skilja på en sexuell situation där en annan vuxen leker med bröstvårtan på ett upphetsande sätt, och när ett spädbarn ammar för att få mat.

Sen är det väl nog rätt vanligt att man under amningsperioden känner att bröstet mest är för amning och inte för njutningssyfte vid sex, allra helst då det ofta sprutar mjölk till höger och vänster
  • vittra
    morochmer skrev 2011-04-05 20:10:03 följande:
    Vad har du inte gjort med din mun då? kanske tagit en och annan snorre i den? kan du pussa ditt barn då?
    Hahaha
  • Sephrenia
    vittra skrev 2011-04-05 20:12:18 följande:
    Va? Typ alla kvinnor gillar väl att det pillas på bröstvårtorna under sex, har väl knappast med amning att göra!
    Man torde ju kunna skilja på en sexuell situation där en annan vuxen leker med bröstvårtan på ett upphetsande sätt, och när ett spädbarn ammar för att få mat.

Sen är det väl nog rätt vanligt att man under amningsperioden känner att bröstet mest är för amning och inte för njutningssyfte vid sex, allra helst då det ofta sprutar mjölk till höger och vänster
    Och hur ska jag som aldrig ammat veta att det inte känns likadant när en karl sitter fast med munnen i bröstet och ett barn gör det? 
    Det var min åsikt men jag kommer inte pracka den på något barn det va vad jag ville få sagt som tydligen helt förbisågs.
    Förstod inte liknelsen alls
  • vittra
    Sephrenia skrev 2011-04-05 20:14:47 följande:
    Och hur ska jag som aldrig ammat veta att det inte känns likadant när en karl sitter fast med munnen i bröstet och ett barn gör det? 
    Det var min åsikt men jag kommer inte pracka den på något barn det va vad jag ville få sagt som tydligen helt förbisågs.
    För att man har inte sex när man ammar.
    Men det låter ju bra att barn får amma i alla fall
  • goatess82

det jag tycker är sjukt är dom där fejkbröstvårtorna dom ska ha på sig..*ryser*

• morochmer
    Sephrenia skrev 2011-04-05 20:14:47 följande:
    Förstod inte liknelsen alls
    Varför är dina bröst sexulla men inte din mun om båda är aktiva i olika sexuella "lekar"?
    Det är klart att det inte känns likadant eftersom din man inte diar dig. Och här kommer liknelsen med munnen igenFlört
    På smma sätt som det inte känns likadant att pussa ditt barn som det känns att pussa din partner när ni har sex.
    Du använder säkert andra delar av kroppen med vid sex (typ heeela kroppen). Tänk bara på vart bebisen ska komma ut.
  • Spexig

Dottern (3,5 år) ammar både dockor o gosedjur o kompisar o det har hon gjort så länge hon intresserat sig för dockor (typ 1,5-2 år nu). Däremot hade hon tyckt tröjan var knäpp, när man ska amma drar man ju upp tröjan, man ammar inte genom tyget, ju!

Svar på tråden Docka som ska ammas