• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Docka som ska ammas
  • TrailerTrash
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 17:07:56 följande:
    Lämnar tråden klarar inte av er jag mår bara Kräks när jag ser vad ni skriver.
    Ja jag mår också ganska illa av vad du skriverKräks
  • 3 barns mamma84
    Jiinii skrev 2011-04-06 17:06:56 följande:
    ja du får tycka vad du vill men det är märkligt minst sagt att tycka att ammande dockor till flickor är samma som att tillverka något slags uppblåsbar barbara för pojkar
    rätt ska vara rätt
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • vittra
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 16:48:53 följande:
    Varför ska flickor vara flickor och pojkar vara pojkar !!!
    Ja kvinnor ska ta hand om barn + huset medans männen ska titta på tv Skrikandes
    Näh det är FEL
    Varför inte pojkar ha dockor dom kan ligga på då ?? ska dom inte lära sig att leka mamma o pappa göra barn leken ??????
    Förstår ni det är FEL
    Detta inlägg fick mig att garva så högt att både ungar och karl undrade vad jag pysslade med.
    Kan man ens få det mer snedvridet än vad du har lyckats med här?! Helt sanslöst...

Förövrigt leker ju alla barn "mamma pappa barn", men det kanske du inte visste...
    Newsflash! Din dotter leker att hon gör barn på dagis!!! Bäst du sätter koppel på henne så att hon inte leker några lekar som är FEL.
  • TrailerTrash

Jag ser inget fel i dessa dockor.Barn tar efter vuxna och om flickor ammar sin docka är inte hela världen.HerreGud min son ammade sin actionmanSkrattande

• Kotte Grön
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 17:07:56 följande:
    Lämnar tråden klarar inte av er jag mår bara Kräks när jag ser vad ni skriver.
    Det är ju du som skriver om sex och barn så vad har du att må illa över?
  • Raskask

Min son ammade sin docka när hans lillasyster blev ammad. Jag tror inte att en docka med riktiga sugrörelser i munnen hade gjort något speciellt till (eller ifrån) för just den leken. På det stora hela tycker jag det verkar som om barn lyckas leka rätt bra utan att leksakerna är speciellt verklighetstrogna.

• mamma till tre busungar
    Pussakaninen skrev 2011-04-05 09:31:48 följande:
    Jag vetinte, men ryser när jag ser bilden, tycker att folk hittar på leksaker hur som helst. Hade kännts jätte konstigt om jag hade en dotter som sprang runt och ammade...
    Haha....det har både min dotter och min son gjort
  • Kotte Grön
    TrailerTrash skrev 2011-04-06 17:09:56 följande:
    Jag ser inget fel i dessa dockor.Barn tar efter vuxna och om flickor ammar sin docka är inte hela världen.HerreGud min son ammade sin actionmanSkrattande
    Hahaha! Underbart! Hoppas bara actionman inte tog det som sexuellt ofredande.
  • Smultron ett

Det är väl ok. Men försår inte riktigt varför man behöver låtsas-blomm-tuttar för att leka ammning, det kan man väl göra med en vanlig docka?
    Eller har barns fantasi försvunnit helt?

Mina barn leker för övrigt inte med dockor, de är inte intresserade för 5 öre.

Don't you dare criticize what you can-not understand!
  • mamma till tre busungar

Vad är problemet? Det följer ju med ett tuttsubstitut eller två till var och varannan docka? Dvs napp+nappflaska

Svar på tråden Docka som ska ammas