• Svar på tråden Amning är inte alltid bäst! Läs, fy tusan säger jag bara....
  • Anonym (gravid)

Efter att ha läst artikeln får jag en känsla av att det inte är själva amningen i sig som var problemet, utan föräldrarna som inte tog ansvar.....
    Stackars barn :(

• Anonym
    Anonym (gravid) skrev 2011-03-30 16:40:42 följande:
    Efter att ha läst artikeln får jag en känsla av att det inte är själva amningen i sig som var problemet, utan föräldrarna som inte tog ansvar.....
    Stackars barn :(
    Ja så fruktansvärt! Borde man inte reagera när barnet inte mår bra och inte går upp i vikt...
  • Litet My

Hur kan man få det till att "annming inte alltid är bäst" när det i det fallet handlar om en mamma som dels äter enormt näringsfattigt och ett barn som för längesedan behövt gå över på normalkost och inte helammas.

• infragilis
    Lilla My21 skrev 2011-03-30 16:52:38 följande:
    Hur kan man få det till att "annming inte alltid är bäst" när det i det fallet handlar om en mamma som dels äter enormt näringsfattigt och ett barn som för längesedan behövt gå över på normalkost och inte helammas.
    Tänkte samma sak...
  • 3barnsmor
    så kände jag med...  
  • Anonym (hmm)

hur kan du få det till att det är amningen det är fel på???
    Har ju verkligen inte med det att göra , utan hemska föräldrar som inte sett till sitt barns bästa.

• Anonym

Jo om mamman nu vill äta en speciell kost så kanske man skall fundera på om ersättning inte är bäst för barnet iallafall...

• Anonym (-)

inte kan man nu fan amma sin unge i 11 mån..

• Anonym
    Håller helt med. Detta har igentligen inget med amningen att göra. Min unge ammas helt. Han är 4 veckor och väger nästan 6 kilo. Så han och dom flesta andra friska barn med friska normala föräldrar får i sig allt dom behöver från bm. 
  • accept
    infragilis skrev 2011-03-30 16:56:12 följande:
    Tänkte samma sak...
    Jag med, men så är ju TS anonym också, tycker det är oerhört fjantigt att starta en sånhär tråd och sedan inte ens våga stå för vem man är, men det är ju bara min åsikt
Svar på tråden Amning är inte alltid bäst! Läs, fy tusan säger jag bara....