Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)
Vad tycker ni?
Vad tycker ni?
Frågan var "Vad tycker ni?" Jag tycker inte att det är ok. Sen får andra knarkkrama hur mycket de vill, jag tycker i alla fall att det inte är okej, och inget kan ändra på den åsikten.
Och min åsikt är en riktlinje för mig och vilka jag väljer att umgås med. Visar det sig att någon i min umgängeskrets röker på, så väljer jag i fortsättningen bort att umgås med den personen. JAG vill inte ha sådant i min närhet.
Visste faktiskt inte att åsikter behövde vara grundade i forskning? Vilken färg är finast, blå eller grön? Kan tyvärr inte svara på det, finns ingen forskning i frågan?
Enligt mig är det helt okej, absolut. Cannabis är organiskt och är skonsammare mot kroppen än vad alkohol är. Jag har själv provat det och jag anser att ruset är lugnare och skönare.
Jag tycker det är helt ok! :)
Varför skulle det inte vara okej?
Jag skulle aldrig testa själv men tycker att det är helt upp till var och en att bestämma det!
Så ja, jag tycker att det är okej.
Har rensat upp bland en del inägg. Håll god ton och undvik personliga påhopp. Tack! / Amre
Dei som anser det er ok å bruke/teste cannabis? (hasch, marijuana)..har dere selv vert avhengi av desse stoffer og har dere nære venner som er avhengi?