• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)
  • MammaG
    Profeten skrev 2011-01-06 02:23:59 följande:
    Beror mer på hur man deffinerar pundare misstänker jag.

Någon som brukar/missbrukar = Pundare.

är någon som går på krogen då och då, eller tar några glas hemma, med automatik en alkis? Svarar du ja så respekterar jag din inställning, även om jag allt annat än håller med, men svarar du nej så tycker jag du är väldigt inkonsekvent
  • Liba

Nä, knark är bajs! Noll tolerans!
    Blir skitsur på all försköning av att röka på och att det är så oskyldigt. Det är ingen skillnad på att sitta och röka på i fina villan än att sitta på parkbänken med a-lagarna...lika jävla illa!

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Liba skrev 2011-02-17 18:03:21 följande:

Nä, knark är bajs! Noll tolerans!
    Blir skitsur på all försköning av att röka på och att det är så oskyldigt. Det är ingen skillnad på att sitta och röka på i fina villan än att sitta på parkbänken med a-lagarna...lika jävla illa!

Jag antar att du tycker att det är lika illa att ta ett glas vin (eller tio) hemma i fina villan också?
    Any truth is better than indefinite doubt
  • Memmii

Nej, det tycker jag inte. Eller ja, det är väl kanske OK om man är så dum och vill göra det, men jag har aldrig testat och jag skulle ALDRIG göra det.

• Honey

Sj'ävklart inte ok. Narkotika. Droger. No more comments.

*Bebis på väg*
  • tarm
    Memmii skrev 2011-02-17 18:06:30 följande:
    Nej, det tycker jag inte. Eller ja, det är väl kanske OK om man är så dum och vill göra det, men jag har aldrig testat och jag skulle ALDRIG göra det.
    Honey skrev 2011-02-17 18:06:58 följande:
    Sj'ävklart inte ok. Narkotika. Droger. No more comments.
    Men om en vuxen människa vill röka en pipa när ungarna har lagt sig, vad gör det? Det är ju inte skadligare än att ta en bärs när ungarna har gått och lagt sig? Kan inte denna människa får göra det? Vem är offret? varför tycker ni inte att det är okej?
  • krank

Ja det är fulständigt okey och naturligt att en människa berusar sig, vad man sedan väljer för ändamålet bör vara upp till var och en.
    Själv ser jag mer ner på hycklande idioter som ser ner på folk som använder fel droger än dom som bryter mot lagar baserade på moral och rasism.

• Kitsune

Ja det är okej. Nu har jag aldrig testat men ser inte hur och varför man ska bestämma över om någon testar
    cannabis, hasch etc. eller inte. Det är upp till var och en att ta ställning för sig själv, hur man vill ha det och vad
    man är villig till. Om det varit så att man faktiskt utgick ifrån vad andra tycker och tänker så hade inte en enda människa på FL haft t.ex. sex tills dessa fått tillstånd att testa.

Everything the State says is a lie, and everything it has it has stolen.
  • grustag
    Memmii skrev 2011-02-17 18:06:30 följande:
    kanske är dumt med alla berusningsmedel vi använder i samhället.
    Men speciellt dumt med cannabis har jag svårt att förstå.
Svar på tråden Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)