Är det okej att testa att röka cannabis? (hasch, marijuana)
Vad tycker ni?
Vad tycker ni?
Annat: Ingen åsikt...
Jag håller mig till öl och vin. (när jag inte är gravid)
Nä, knark är bajs! Noll tolerans!
Blir skitsur på all försköning av att röka på och att det är så oskyldigt. Det är ingen skillnad på att sitta och röka på i fina villan än att sitta på parkbänken med a-lagarna...lika jävla illa!
Nä, knark är bajs! Noll tolerans!
Blir skitsur på all försköning av att röka på och att det är så oskyldigt. Det är ingen skillnad på att sitta och röka på i fina villan än att sitta på parkbänken med a-lagarna...lika jävla illa!
Nej, det tycker jag inte. Eller ja, det är väl kanske OK om man är så dum och vill göra det, men jag har aldrig testat och jag skulle ALDRIG göra det.
Sj'ävklart inte ok. Narkotika. Droger. No more comments.
Ja det är fulständigt okey och naturligt att en människa berusar sig, vad man sedan väljer för ändamålet bör vara upp till var och en.
Själv ser jag mer ner på hycklande idioter som ser ner på folk som använder fel droger än dom som bryter mot lagar baserade på moral och rasism.
Ja det är okej. Nu har jag aldrig testat men ser inte hur och varför man ska bestämma över om någon testar
cannabis, hasch etc. eller inte. Det är upp till var och en att ta ställning för sig själv, hur man vill ha det och vad
man är villig till. Om det varit så att man faktiskt utgick ifrån vad andra tycker och tänker så hade inte en enda människa på FL haft t.ex. sex tills dessa fått tillstånd att testa.