• Anonym (Längtar)

Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Finns det fler som är 30 år och fortfarande kämpar med första barnet???

Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Har snart kämpat i två år och den biologiska klockan tickar högre och högre för varje dag...

Finns det fler än jag som är 30 år och kämpar med första barnet???

• Svar på tråden Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Finns det fler som är 30 år och fortfarande kämpar med första barnet???
  • Tant Groda

Tack! Isa är helt underbar.

Ska hålla tummarna för er. Men ni är över de mest kritiska veckorna. O

• idamarie

Grattis till Isa, tant groda!!! :))det är ju helt fantastiskt även om det är tufft i början!! Kan glädja dig med att det blir bättre med tiden!! ;) min lilla tös är ju redan 8,5månad! Helt otroligt vad tiden går fort!

Äralltupptaget: usch så jobbigt att inse att det är tvillingar och att ena dog sen! :( håller tummarna för att den som är kvar är fullt frisk och vill vara kvar i magen!

• äralltupptaget

Idamarie - jag hoppas på det bästa :) längtar till på måndag då vi får se den igen , :)

Hur går det för dig då ? Lite dåligt uppdaterad om hur det går för alla här

• äralltupptaget

Idamarie - jag hoppas på det bästa :) längtar till på måndag då vi får se den igen , :)

Hur går det för dig då ? Lite dåligt uppdaterad om hur det går för alla här

• idamarie

Mysigt att få se den lille i magen igen! =)

Här går det bra! Vi har verkligen fått världens snällaste tjej! Hon är så lugn, sover hela nätterna (har nästan gjort det sen hon föddes) kan leka själv och gråter sällan. Helt otroligt så vi brukar skoja lite om att vi inte vill ha fler för nästa kommer väl bli pain in the ** ;)
    På fredag blir hon 9 månader. Hon har inte lärt sig krypa än eller ta sig framåt (vilket är rätt skönt iofs) Hon äter allt hon får och är matglad.

Ang syskon så har vi ju haft problem att få Ellen så vi har inte skyddat oss alls sen hon kom så händer det så händer det ju. Det finns ju många som lyckats bli gravida efter första barnet fast det tagit enorm tid med första. Vi har itne planerat att göra någon mer IVF, vi har ju ett ägg kvar i frysen som vi kan använda men vi får se om kanske något år ifall vi vill använda det. Vi är så enormt nöjda och lyckliga över Ellen så det är mest för hennes skull om vi skulle satsa stort på syskonförsök.

• idamarie

hej! Hur går det för er nu?

Tänk att min dotter blir 1 år om 2veckor!  =) Galet fort går det men samtidigt så underbart fantastiskt för det är nu det roliga börjar när de leker och är med mer!

• äralltupptaget

Hej här går jäsningen bara finfint. Är i v 27 nu och hoppas blir sjukskriven på fredag.. tungt med stor mage när man har fysiskt jobb!

Svar på tråden Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Finns det fler som är 30 år och fortfarande kämpar med första barnet???