• Anonym (Längtar)

Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Finns det fler som är 30 år och fortfarande kämpar med första barnet???

Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Har snart kämpat i två år och den biologiska klockan tickar högre och högre för varje dag...

Finns det fler än jag som är 30 år och kämpar med första barnet???

• Svar på tråden Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Finns det fler som är 30 år och fortfarande kämpar med första barnet???
  • Kattflickan

Jag håller alla tummar jag har för att det ska gå bra för er! Synd att ni inte testade ivf tidigare när det funkade så bra för er! 

Försök att ta det lite lugnt framöver. Kommer ni att göra tidigt VUL?

Nu ska jag gå i säng, är så himla trött vissa kvällar.

• Tant Groda

Kommer att göra vul den 30/11 så kommer vara nervös till dess. Har inga direkt problem mer än att det är jobbigt att äta och klökningar.

Ska försöka ta det lugnt men det är inte så lätt.

• idamarie

Åhhh stort grattis tant groda!!! Vad underbart! Vilken känsla det måste ha varit! :) förstår att du år orolig, det är naturligt. Håller alla tummar och tår för er skull.

• Anonym (Längtar)

LÄÄÄÄÄÄNGESEN jag var inne här, hur har det gått för er alla???? Finns inte en chans att "läsa" igen allt ....

• Kattflickan

Jag är i vecka 33 nu och mår bra.

Tant groda: Är det inte fantastiskt hur allt kan vända så snabbt. Jag minns att du hade låga förhoppningar om att lyckas bli gravid innan er ivf och var rätt uppgiven. Så lyckades du och nu är du snart halvvägs i din graviditet. Helt fantastiskt hur livet kan vända! 

• Tant Groda

Ja jag hade väldigt låga förhoppningar om att lyckas och nu v 15 och med världens foglossning! Så galet!

V 33 snart dags då!

• Anonym (Längtar)

Härligt tjejer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon kvar i tråden som inte är gravid????

• äralltupptaget
    Anonym (Längtar) skrev 2013-01-23 15:16:03 följande:
    Härligt tjejer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon kvar i tråden som inte är gravid????
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaag :)
Svar på tråden Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Finns det fler som är 30 år och fortfarande kämpar med första barnet???