• Anonym (Längtar)

Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Finns det fler som är 30 år och fortfarande kämpar med första barnet???

Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Har snart kämpat i två år och den biologiska klockan tickar högre och högre för varje dag...

Finns det fler än jag som är 30 år och kämpar med första barnet???

• Svar på tråden Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Finns det fler som är 30 år och fortfarande kämpar med första barnet???
  • äralltupptaget

I måndags hade jag testdag, och det visade gravid! Är så glad att vi lyckades på 1:a försöket! :)
    Beräknas komma 13 januari, så det blir en fin present på året 2014 ( om nu allt går som det ska vilket jag hoppas)

Jag önskar er alla som inte ännu är föräldrar stort lycka till ! Kämpa på ! KRAM

• Anonym (Ivf)

Jag har spolat äggledarna och det kändes absolut ingenting! Fick bara sedan lite rosa i trosen. Men absolut ingen känsla alls! På mig gjorde det inte alls ont, märkte inte av något! TS slappna av det läkarna gör är att spolar försiktigt med koksalt (tror jag at det är)!

• idamarie

Stort grattis äralltupptaget!!! :D vad glad jg blir för er skull! Så roligt att det tog sig på första försöket, man blir ju så lycklig! Håller tummar och tår för att den vill stanna kvar så ni får ert underverk! All lycka till er.

• krillelkpg

Grattis till er som plussat :)

• Solrosens
    Anonym (hjälp) skrev 2011-01-03 15:26:26 följande:
    Sök hjälp om ni inte redan gjort det. Vi fick vår son förra hösten med hjälp av IVF. Vi sökte hjälp när vi försökt i ett år. Sedan tog det ytterligare tre år med diverse behandlingar och försök men nu är han här. Jag var 36 när han föddes. Läkarna kunde inte hitta några fel på oss men i bland funkar det inte ändå.

Nästan samma här. Försökte i över 6år. Inga fel hittades på någon av oss. Är 35 år idag och blev gravid spontant förra året. Vi hann ej med ivf, men dock med insemination som heller ej tog. Ge inte upp!!! Lycka till!
  • Tant Groda

Vår lilla tjej kom till världen 10/7 och heter Isa. Förlossningen är en historia för sig själv. Men alla år av tårar, käftsmällar, skrik, sprutor, känslostormar och illamående foglossning, trötthet oro och allt annat är helt klart värd sin möda när man väl håller det lilla liv man haft i magen.

Äralltupptaget hur går det för dig?

• äralltupptaget

Tant groda -jag är nu i v 14, det har varit en jäkla berg och dalbana . Haft många blödningar som sedan visade sig bero på tvillinggraviditet , tyvärr dog ena efter 2 veckor då " dom hittade h*n*" lite fostervatten , detta var i v 10 ,men den andra , som vi alltid sett mår bra, hoppas jag iaf :) ska på extra kontroll nästa måndag

Svar på tråden Blir det ALDRIG vår tur att få en bebis??? Finns det fler som är 30 år och fortfarande kämpar med första barnet???