Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
skruttnorpan skrev 2011-01-16 10:28:07 följande:
Malika och daniela- ROCK ON! Bara att köra gärnet nu!!
Helene och Adora- Tummen är klistrad i handen för FIIINA plus de närmsta dagarna!
Sandy- MÅÅNGA dagar kvar! Håll ut och håll hoppet uppe!
Stor kram till ALLA kämpar!
ACJL skrev 2011-01-16 10:52:57 följande:
Testade i morse å de var negativt Är på BIM+9 idag. Börjar tappa hoppet! Om det inte är nåt kan väl kärringen komma iaf så man kan försöka igen!Kitty 82 skrev 2011-01-16 11:12:28 följande:
Dessa jag tog idag (Några st) visade alla neg Varför kommer inte den jävla kärringen nu istället så man kan börja på ny kula istället?
Nejda istället ska hon jävlas så allt ska dra ut på tiden
T inne skrev 2011-01-16 12:24:30 följande:
Andora1: Ohh va spännande, hur känns de annars, några symptom?Det är förtidigt för mig att känna nåt än, men ja inbillar mig att ja har lite molvärk :) de e nog bara mitt huvud som spelar mig ett spratt :) ja har ju långt kvar till BIM
Mannen har tagit med dottern till hennes farmor så jag ska ta det lite lugnt nu hemma. Ville inte sitta på middag hos dem om Tanten skulle komma, känner mig INTE social idag... Kommer bli så ledsen om det inte är nåt. Jävla Tant att luras alltid......
Jag läste att du har BIM 24/1, kan tänka mig att det känns låångt till dess! Mmm, men vissa symtom kan ju komma tidigt..Jag håller tummarna för dig!!