MiAmore skrev 2011-01-02 14:18:21 följande:
Hej tjejer! Nu är vi hemma från några underbara och minnesvärda dagar på Lalandia i Danmark. Åkte i torsdags och kom hem nu för ca en timme sedan. Milo fullkomligt ÄLSKADE att bada där och var nästan helt orädd! Något som överraskade oss båda positivt.
Han har inte varit så förtjust i att bada på badhus tidigare nämligen.
Har Bim på fred och har fram tills igår haft ovanligt lite flytningar. Dem började öka i mängd igår. Något jag där emot har ovanligt MYCKET av, är finnar. Det har poppat upp finnar lite här o var både i ansikte och på överkropp. Inte speciellt roligt alls faktiskt.
(men är det pga graviditet så står jag självklart ut med detta
) Förutom detta så har jag dem vanliga symptomen; bröst som värker, mage som känns svullen på kvällarna och lite molande värk här o där. Vet inte vad tempen ligger på eftersom att jag inte tempat mig när vi varit iväg. Ska bli spännande att se vad den visar imorgon bitti.
Hur är allt i tråden annars? Har det blivet några plus?
Håller alla tummr för att symtomen är pga gravidtet!
Brooklyn skrev 2011-01-02 15:01:00 följande:
Hej tjejer, ingen mens och inget plus.. antar att min mens bara är sen, vilket den aldrig varit förut..
Surt surt.. Men det är väl bara vänta och se..
Ville ju så gärna ha ett plus..
Har du testat?
dellz skrev 2011-01-02 15:12:27 följande:
fannnnnnnn. nu e jag bitter å känner att orkane att fösöka försvinner=(. inte kännt av att mensen ska komma alls men när jag torkade mig nu kom det blod på pappret=(. så kort cykel som jag haft nu har jag aldrig haft. brukar ha 30 dagar och förra månaden hade jag 28 men nu kom den ännu tidiagre=(känner hopplöshet nu!!!!!!!!!!!! sorry för allt negativt men behöver skriva av mig.
Fan vad tråkigt! Skriv så mycket du orkar bara!!
MiAmore skrev 2011-01-02 15:06:17 följande:
Min/vår son föddes i januari månad. Det MÅSTE ju betyda att det är en lyckomånad, eller hur tjejor?
Helt rätt!! Jag har iaf tänkt bli gravid i januari ha ha!!