• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

huggesmamma skrev 2011-01-05 13:39:29 följande:

jaha, då var det kört!

Kärringen kom redan nu. Rynkar på näsan Nya tag till nästa månad!

Åh nej, vad jobbigt!! J-la kärring...
    LängtarL skrev 2011-01-05 17:02:55 följande:
    Här vart det inget som vanligt Rynkar på näsan mensen kom som en klocka.... så nån får gärna ta bort mig från listan.
    känns så hopplöst allting... kommer ju aldrig funka...=(
    Typiskt! Tanten förstör så mycket, man hamnar verklligen i diket....Kram
  • Adora1
    BabyW skrev 2011-01-06 09:31:58 följande:
    Detta låter kanske löjligt, men nu tror jag att jag kanske vet varför jag känner mig ledsen nu!
    Idag skulle vår bebis kommit...!! :'( Det slog mig nyss...
    Kram!
  • Adora1
    MiAmore skrev 2011-01-06 10:47:52 följande:
    Ja vi får hoppas det
    Jag testade dock neg precis. Men ger inte upp hoppet riktigt ännu. Det var inte morgonurin jag testade mig med o det hade inte gått mer än knappt en timme sedan jag kissat sist så..
    Prova igen imorron med morgonurin, var nog alldeles för utspätt! Håller tummarna för dig!!
  • Adora1
    Kitty 82 skrev 2011-01-06 11:31:14 följande:
    Idag så har jag tagit 3 st gravtester och ALLA har visat plus
    Vist svaga men iaf så alla har visat plus

Jaha då ska man bli 4-barnsmorsa nu förhoppningsvis.

Ungarna nu är 5½ år, 1½ år, 3 mån så det ät tätt på de sista.

Så nytillskottet i magen kommer ju komma då lillan ska bli 1 år.
    GRATTIS!!!

Blirsnart85: GRATTIS!!

Kul med plus i tråden hi hi...
  • Adora1
    BabyW skrev 2011-01-06 11:53:34 följande:
    En fråga till er andra... Är det bara jag som är så där väldigt "stressad" över all dena väntan och detta testande...??  Obestämd

Jag är tydligen mer slut än jag trott... Fick helt plötsligt näsblod från ingenstans nu för en stund sedan... Det har jag ju nästan aldrig!!! Har nog bara haft det ett par, tre gånger tidigare i mitt liv! Rynkar på näsan Helskumt!
    Jag känner mig också oerhört påverkad av bebisverkstaden...Har fått magkatarr och så av att kroppen luras och man blir besviken sen...KÄnns som man ska prestera liksom...Och det är inte lättare för mannen med alla prestationskrav..
    Vi får försöka skriva av oss i denna fina tråden allihopa så vi luftar lite stressiga tankar och så...
  • Adora1
    Babdreamer och BabyW: Heja heja! Hoppas ni får plus imorron, ser fram emot att läsa uppdateringarna!!
  • Adora1
    sommar skrev 2011-01-06 16:37:33 följande:
    Hej alla glada! Stress kan påverka kroppen jätte mycket. Jag har haft en klockren mens hela livet. Har haft en del saker som hänt 2010 med en utredning på soc angående min son då hans pappa efter 10 år kom på att nu passar det att dela på allt och grabben vägrar åka. Sen att vi har börjat förska få barn har lett till att dan innan julafton slutade i ett kaos på kaut gyn med världens blödning. Aldrig haft mellanblödningar eller nåt sånt men gyn sa helt lugnt att du har stressat även om du inte tror att du har gjort det så reagerar din kropp. Så allt som händer i ens liv, samt tanken på att skaffa barn påverkar en mer än man tror. Så nu kör vi anti stress tjejer (Försöker intala mig själv ;) )
    Oj, vilket kaos!! På julen och allt...
    Ja så dags att komma på det efter tio år..Låter urjobbigt!
  • Adora1
    SoMa72 skrev 2011-01-07 10:12:56 följande:
    Hur vet man att man har magkatarr? Vilka är de exakta symptomen? Tror jag kan ha fått det också eller så är det nåt magvirus istället... Eller så är det andra stressymptom för att man inte blir gravid...

Tur ni alla finaoch vettiga finns här! Hjärta
    Jag brukar få sura uppstötningar, svid i magen som förvärras när jag äter/dricker och allmän obehagskänsla i mitten av magen.

Man blir lätt stressad av hela försöka-göra-barnkarusellen...Får försöka ta hand om sig med varma bad/vila/ansiktsbehandling hemma eller på salong om man har råd. Så får mannen kanske massera lite Glad
    sommar skrev 2011-01-07 10:13:08 följande:
    Adora1, nja man lär sig leva med det. Har varit tufft i alla år. Fick en stämning dan innan julafton förra året så då drog denna rättsprocess igång. Vi har varit uppe i rätten förut då han efter 2 år kom på att han vill ha umgånge utan att ha träffat sin son något under dom 2 första åren. I min värld kändes det galet att lämna sonen till nån som hotat mig, bara så där. Lillkillen hade bara blivit lämnad till mormor och morfar några få gånger. Nu är det mer att dom fått ett eget barn, han och hans sambo. Hans far tycker det blir billigare att ha han varanna vecka. Inget emot om min son nu skulle vilja åka dit men det vill han inte. Pengarna vill jag inte ha om det just handlar om dom där 1173 kr i underhåll och 1050 i barnbidrag. Nu fick jag skriva av mig. Dags att jobba på syskon ;) 
    Det är bra att FL finns så man kan skriva av sig! All lycka i syskonskapandet Glad
  • Adora1
    Bäbis2011 skrev 2011-01-07 17:49:03 följande:
    Jag tog ett nytt grav test imorse, negativt... men kan ju vara tidigt, tror att bim är ca 17/1.

Är lite öm på vänster sida har varit det sedan 5 dagar tillbaka, Vad kan det bero på..?
    Kan väl vara ÄL-känning kanske med ägg som lossnat på vänster sida?
    Lite tidigt att testa nu kanske, håll ut till nån dag innan BIM så får du ett tillförlitligt resultat! Fast jag förstår dig så väl, att det är svårt att vänta...Håller tummarna!
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!