SoMa72 skrev 2011-01-07 10:12:56 följande:
Hur vet man att man har magkatarr? Vilka är de exakta symptomen? Tror jag kan ha fått det också eller så är det nåt magvirus istället... Eller så är det andra stressymptom för att man inte blir gravid...
Tur ni alla finaoch vettiga finns här!
Jag brukar få sura uppstötningar, svid i magen som förvärras när jag äter/dricker och allmän obehagskänsla i mitten av magen.
Man blir lätt stressad av hela försöka-göra-barnkarusellen...Får försöka ta hand om sig med varma bad/vila/ansiktsbehandling hemma eller på salong om man har råd. Så får mannen kanske massera lite
sommar skrev 2011-01-07 10:13:08 följande:
Adora1, nja man lär sig leva med det. Har varit tufft i alla år. Fick en stämning dan innan julafton förra året så då drog denna rättsprocess igång. Vi har varit uppe i rätten förut då han efter 2 år kom på att han vill ha umgånge utan att ha träffat sin son något under dom 2 första åren. I min värld kändes det galet att lämna sonen till nån som hotat mig, bara så där. Lillkillen hade bara blivit lämnad till mormor och morfar några få gånger. Nu är det mer att dom fått ett eget barn, han och hans sambo. Hans far tycker det blir billigare att ha han varanna vecka. Inget emot om min son nu skulle vilja åka dit men det vill han inte. Pengarna vill jag inte ha om det just handlar om dom där 1173 kr i underhåll och 1050 i barnbidrag. Nu fick jag skriva av mig. Dags att jobba på syskon ;)
Det är bra att FL finns så man kan skriva av sig! All lycka i syskonskapandet