Inlägg från: Namaste72 |Visa alla inlägg
  • Namaste72

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Tack för sympatin...nu är jag ännu surare för hos en av våra organisationer söker de familj till en liten kille född mars 2010 med missbildat urinrör  (hypospadi) Han har alltså gått igenom hela den väntande kön av familjer i Indien och kön i Sverige och ingen har nappat Gråter. Och här sitter vi utan medgivande...fyyyyyy faaaaaan. Skrikandes

{ Mamma till världens finaste dotter } { vecka 2 av 52-78}
  • Namaste72
    Kate Lynn skrev 2011-01-31 15:40:28 följande:
    Hanya, jag får ont i själen.
    Ja jag med   Om inte det här himla fördröjningen skett så hade vi iaf haft en ärlig chans...
  • Namaste72
    Älgen skrev 2011-01-31 15:52:15 följande:
    Kramar till Hanya och den lille pojken.
    Hoppas verkligen någon får upp ögonen för honom....
  • Namaste72

Nu är det iaf en familj som tittar på hans medicinska handlingar, berättade de på org. Det KAN ju vara något mer ännu allvarligare som de inte skrev ut, eller en svår form av hypospadia...jag mailade ju så klart direkt (utan medgivande och utan att passa in formellt - stupid me).
    Hur som...vi får hoppas att de bestämmer sig för att gå vidare

Nu ska jag sluta tråla i adoptionsforumen tills vi har medgivandet (eller hur!)

• Namaste72

Ännu mera gnäll från min sida...hur ska vi kunna åka till Italien i maj och juni när vi nu måste vara hemma och skicka medgivanden och utredningar till organisationerna??? Det är ett himla kopierande och fixande, som vi inte kan låta någon annan göra...  
    Jäkla skit rent ut sagt. Skrikandes

*surar ännu mer*

{ Mamma till världens finaste dotter } { vecka 3 av 52-78}
  • Namaste72

AsssarP: Du kan göra egen vätskeersättning också. Lite salt och lite mer socker i lite hett vatten som du fyller på med kallt vatten sen i ett glas.
    Krya på dig!

• Namaste72

Och resa med små barn, insåg just att en ev resa till syskon innebär en flygstol extra på ditresan (dottern passerar 2 år), och kanske en flygstol till på hemresan (om syskonet blur lite äldre)... bäst att spara alla pengarna nu! Guld i mun. Tror vi betalade nästan 25 000:- för flygbiljetten förra gången 2 vuxna t/r och sen en tusenlapp för dottern på hemvägen.

• Namaste72

Grattis Cissi!

• Namaste72

Grattis Afro!

• Namaste72

Gör man kejsarsnitt på morgonen eller em? Väntar spänt på uppdatering från Bettan...

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13