Inlägg från: Namaste72 |Visa alla inlägg
  • Namaste72

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Elsis: Dags för lite yoga med andra ord Jag var så klart tvungen att läsa en timme innan jag somnade, så lite självförvållat är nog tröttheten iaf.
    Vi hade vänner som inte åkte hem föränns 5 på morgonen en gång.... känns som hundra år sedan

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • Namaste72

Jippi! Alla djuren gick igenom rabiesvaccintestet, så nu kan vi åka på long-time till Italien i vår om vi får ihop allt annat!

• Namaste72

Fiolina: Det blir minst 2 månader

Somna. Vi hoppas också att allt är klart med utredning osv. Maken ska gå på föräldraledigt igen nu så han är kvar ett tag till tydligen. Vi insåg att han har ett helt ÅR till att ta ut, och vad vore väl bättre än att ta det i Italien, hehe

• Namaste72

Krya på dig Barbabra!

• Namaste72

Johanna: Min man är likadan, fast då gäller dessutom det varenda liten nippel eller mutter som kan tänkas finnas behov av i framtiden. Plus trasiga apparater som man KANSKE kan plocka någon grej av... suck.
    Jag låter det bero, men på de ytor vi använder gemesamt rensar jag och så knökar jag in allt i verkstan, garderober osv där han har sin saker... Demon

• Namaste72

Johanna: Är ni tillbaka i Sverige igen? Eller har han dragit med sig sina gamla prov till andra sidan jordklotet? För då förstår jag att du blir galen!

• Namaste72

Jag har flyttat 15 gånger i mitt liv hittills, och då menar jag riktiga flyttar, inte ut och in med en väska i någon andra-hands-lägenhet. Av dessa ggr har jag bara haft flytthjälp av firma T/R Stockholm med lastbil.
    Behöver jag skriva att jag är en jäkel på att rensa? Drömmer  Jag får tuppjuck av oreda och stök och för mycket prylar i mitt hem, "clean surfaces" är ett måste. Nu har jag fått rucka lite på det med dottern i huset, hon verkar ha ärvt makens prylmani.

• Namaste72
    Marge75 skrev 2011-01-06 15:20:01 följande:
    Okej, min pappa bodde inte i ett hur och mina systrar sköljde inte tänderna i mjöl. 
    Skönt. Blev lite orolig där en stund
  • Namaste72

Vi har en Acta Graco Duologic eller vad den heter. Inget isofix.  Vi har vår i framsätet eftersom jag vill prata och se dottern när jag kör. Det är lite sämre med benutrymme bak men vi har en liten kombi så det är trångt från början

• Namaste72

Kom på...när vi ska bila till Italien i vår så ska ju både hund, 2 katter och resten av gänget med. Då flyttar vi bak bilstolen, hunden får sitta i framsätet med sele, och katterna får åka bur längst bak. Packningen får vi väl ha på taket

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13