-
Usch då...Barbabok skrev 2010-11-24 20:55:19 följande:Undrar hur folk egentligen mår När vi kom hem från vår semester fick vi besked att en vän tagit sitt liv onsdagen innan, idag fick vi besked att en annan vän (rättare en väns fd tjej men vi träffade henne lite) också valt att sluta sitt liv. Den förstnämnde var t.o.m. på intervju på mitt jobb för jobb där bara för någon månad sen och jag var referens, supertrevlig kille. Inte för att man måste vara otrevlig för att man mår dåligt, men ändå. Social och glad.
-
Hormonstinn: Hjälper det om hon får sova mellan er?
-
hormonstinn- Funderade på om jag missat något väsentligt.. Hur gammal är hon nu? Jag hade direkt kortat ner hennes dagsömn ytterligare, max en timme och tidigarelagt den till absolut senast 13-14. Vi flyttade bak I´s dagsömn tills hon kunde nattas utan problem. Nu sove hon 40-60 minuter mellan 12-13.
Idag sov hon till kl 8.30! Hon verkar ha anammat sin mors sovvanor
Grattis till N &N!
-
Sarahkka: I har korkskruvar som trasslar sig, vi tvättar inte hennes hår i onödan och använder Urtekrems balsam då och då. Borstar med min borste, en sådan där med piggar.
-
Ja, hon skrattar inte direkt av glädje när jag borstar. Men när det blir längre ska jag fixa en bättre borste.Sarahkka skrev 2010-11-28 21:06:11 följande:pyttis: tack för tipset!
hanya: då kanske det går bara man får vara extra försiktig. Balsam har jag inte börjat använda än.
juni: verkar vara en bra produkt. Ska ha det i åtanke. -
hormonstinn: Hon har alltid sovit korta pass, även när hon sov var tredje timma. Nu sover hon 19.30 till 7.30-8 varje natt utan uppvak, så det är ju tolv timmar + 1 timme på dagen. Det är okej tycker jag. Hon är pigg och glad under vakentiden - aldrig något tröttgnäll
Behöver du ta upp henne på toan på natten? I har ff blöja nattetid (även om den allt som oftats är torr)
-
hormonstinn: Hon har sovit så bra hela tiden, men det beror garanterat på att vi samsover. Plus att tiderna i stort sett hålls på minuten. Finns ju liksom ingen anledning att härja runt på natten när båda föräldrarna finns på 20 cm avstånd
Jag klipper trollets hår själv, men så klipper jag ju maken och mig också Snål är jag
-
Poker: Inte helt enligt skolboken kanske, men jag ger I örtte med smält Vicks Blå i. Löser upp slem och snor.... Höj sängen rejält också, minst 5-7 cm.
-
Stort grattis Katelynn!
-
Ujuj Elsis! Jag antar att du lämpade över lilla övertrötta A till den ömma fadern i det läget, satte dig i soffan med en god bok och bara stängde av allt utanför? Stoooor kram från en som varit i samma situation.
PS: Jag avstår erbjudandet. Två män av den sorten är en för mycket...