30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Lycklig: Ja, sova länge på morgonen är guld! Vi har ju inget dagis att passa
Lycklig: Ja, sova länge på morgonen är guld! Vi har ju inget dagis att passa
Mrs Fisk: Känns så trist att behöva väcka henne på morgonen bara, idag kom katten in (9kg!) och la sig rakt över henne och hon vaknade ändå inte. Då var klockan 8! Snusmumriken
Har D somnat nu?
Mrs Fisck: Med tanke på att kissen dessutom låter som en V8-motor så är iaf jag impad
Låter super att få så mycket vuxentid! Tyvärr är jag varken morgon eller kvällsmänniska så vid 22 slocknar jag. Och sover till 8. Jösses. Hur många timmar av mitt liv sover jag bort??? Inte konstigt att jag inte hinner med något...
Jag får sluta dricka så mycket vin också....Mrrsrs Fichsks
Grattis Barbabra!
Somna: Klart du ska åka? Att du ens tvekar
Verkar inte som det blir Italien för oss i vår. Sååå mycket strul med boende, föräldraledighet och jobb. Trist trist trist....
Idag blev dottern åksjuk för första gången Vi åkte från stan, hon hade precis ätit, och så hamnade vi i en bilkö som segade i säkert 20 minuter. Hon började gnälla, och ville gå ur bilen, men jag trodde bara hon hade långtråkigt. Sen började hon salivera och därefter kräktes hon ner hela sig
Lilla pluttan blev så rädd...
Hon åt direkt när vi kom hem och med god aptit. Det borde inte vara magsjuka eller?
Mrs Fisk: Hon åt precis innan och sen åkte vi en väldigt kringelikrokig väg, plus att jag körde ryckigt. Hon har inte kräkts sen 17, så jag hoppas det var åksjuka. Det var inget fel på hennes allmäntillstånd och hon åt som en häst.
Lycklig: Jag hoppas det, som fd emetofob blir jag lite skrajsen...