Inlägg från: Namaste72 |Visa alla inlägg
  • Namaste72

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Marge75 skrev 2011-04-07 21:07:49 följande:
    Ah, där fick man lära sig ett nytt ord! Tackar!
    Jag håller tummarna för åksjuka ... tror jag? Eller det kan ju också vara rätt besvärligt i längden. Obestämd Jag hoppas  på en helt vanlig liten torsdagsspya, varken magsjuka eller åksjuka!
    Åksjuka får du gärna hålla på! Jag får sluta köra som en idiot bara... hon betedde sig som vovven...såg ynklig ut, saliverade och blurp liksom....
    { Mamma till världens finaste dotter } { vecka 10 av 52-78}
  • Namaste72

juni: Man blir fd genom ett fasligt festande Obestämd. Iaf jag. Men igår knackade fobin på dörren igen, fast jag öppnade inte! *stolt*

Mrs Fisk: Nej inget mer kräkande här. Hon var pigg som en mört, och åt frukost som vanligt. Nästa gång vi åker längre ska jag vara mer uppmärksaoch ha med handuk att slänga fram.

• Namaste72
    Ela skrev 2011-04-10 10:20:33 följande:
    Har inte alla dragit ut ett grässtrå ur rumpan på en hund? *ser förvånad ut*
    Jag är också förvånad!
  • Namaste72
    Namaste72 skrev 2011-04-10 12:51:57 följande:
    Jag är också förvånad!
    Ja, alltså om man haft hund vill säga. Har man inte haft hund och ÄNDÅ gjort det = dubbel förvåning!

• Namaste72

Känns tryggt med en tråd som heter " 30+ med första barnet 1-18 år, del 34567"

• Namaste72
    Marge75 skrev 2011-04-11 21:35:12 följande:
    Det är ju tur att tråden heter 30+ och inte 50- ...

Vi kommer alltid vad 30+. 4-ever som ungdomarna säger.
  • Namaste72
    Barbabok skrev 2011-04-12 22:27:50 följande:
    Tittar på SVT1 och förfasas
    Släng ut tv:n!
  • Namaste72

Hmmm. Idag gick jag ut med vovven i vanlig ordning för att maken skulle lägga dottern, (ser hon mig hemma blir det jag som måste lägga henne). Det brukar gå bra, men idag fick hon tydligen ett riktigt utbrott när jag inte fanns där, i minst 20 minuter, grät och skrek. Sen somnade hon på 5 minuter av utmattning   Usch det gör så ont i hjärtat på mig.
    Brukar era barn gråta och skrika så?

• Namaste72

Tack för svar! Kanske ska tillägga att hon alltså inte låg i sängen eller något, utan detta var mellan bad och själva nattningen. Vi samsover så en av oss ligger alltid bredvid när hon somnar, så hon somnar inte själv.
    Samma sorts utbrott hon kan få på natten när hon vaknar och bara jag kan trösta henne.
    Men det kanske är åldern? Drömmer

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13