30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Jag håller tummarna för åksjuka ... tror jag? Eller det kan ju också vara rätt besvärligt i längden.

juni: Man blir fd genom ett fasligt festande . Iaf jag. Men igår knackade fobin på dörren igen, fast jag öppnade inte! *stolt*
Mrs Fisk: Nej inget mer kräkande här. Hon var pigg som en mört, och åt frukost som vanligt. Nästa gång vi åker längre ska jag vara mer uppmärksaoch ha med handuk att slänga fram.
Känns tryggt med en tråd som heter " 30+ med första barnet 1-18 år, del 34567"
Hmmm. Idag gick jag ut med vovven i vanlig ordning för att maken skulle lägga dottern, (ser hon mig hemma blir det jag som måste lägga henne). Det brukar gå bra, men idag fick hon tydligen ett riktigt utbrott när jag inte fanns där, i minst 20 minuter, grät och skrek. Sen somnade hon på 5 minuter av utmattning Usch det gör så ont i hjärtat på mig.
Brukar era barn gråta och skrika så?
Tack för svar! Kanske ska tillägga att hon alltså inte låg i sängen eller något, utan detta var mellan bad och själva nattningen. Vi samsover så en av oss ligger alltid bredvid när hon somnar, så hon somnar inte själv.
Samma sorts utbrott hon kan få på natten när hon vaknar och bara jag kan trösta henne.
Men det kanske är åldern?