30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Jag brukar dra till med något citat från Rimbaud eller Bruno K Öijer när folk snackar tv och schlager. Brukar döda den mest livliga diskussion
Jag brukar dra till med något citat från Rimbaud eller Bruno K Öijer när folk snackar tv och schlager. Brukar döda den mest livliga diskussion
Hanya: Jag tror att det kan bli vilket som... Det blir schemalagt när tid finns... Väntar med spänning!!!
Haha, är inte riktigt med...
Stoooooooooort grattis till Bettan!!!
Någon som vet om det finns några fördelar med att ta ut två kandidatexamen?
*grunnar*
Lycklig: Det här drickandet...har ni kollat så att han inte har diabetes? Bara en tanke. Har så klart inget med hans matvägran att göra men ändå. Hoppas att han äter bättre snart.
Själva har vi ju en undulat vid vårt bord mesta tiden. Dottern har aldrig varit speciellt hungrig, hon äter några tuggor, kanske halva portionen, sen är det fullt. Vi har alltid läst böcker med henne vid bordet som distraktion, för att öht få ner en smula. Vi har bestämt att aldrig truga, vill hon inte så slipper hon.
Marge: Usch då, hoppas det löser sig med medicineringen!
Barba: Krya på dig!
Och stor kram till alla sjuklingar, stora som små....Dottern måste ha ett immunförsvar av kevlar. 3 förkylningar varav en med feber, det är hennes sjukdomar sen vi kom hem julen 2009... när kommer backlashen?
Stor kram till Cissi och hela familjen! Skönt att ni fått en medicinering som funkar, och att det upptäcktes fort.
Är dåligt telefonvett lika med att hålla fjärrkontrollen mot örat och ropa momoooo?
I så fall finns det en till med det här, och det är inte jag.
Idag har vi haft nr 3 av återrapportsbesöken av soc. Vår avfälling till utredare avböjde detta uppdrag också så vi fick en äldre dam var medutredare förra gången.
Eftersom hon är rätt ok bjöd vi på både havrekakor OCH kardemummakakor.
Kikar in en snabbis. Dottern hade sin andra omgång av feber (sen maj 2009) i förrgår och igår. Jag är helt okunnig om sjuka barn märker jag ( som tryckte i henne febernedsättande när hon inte ens hade över 39 grader)
Iaf, supp och ändtarmstemp är inget alternativ längre här blev vi varse...hon reagerade som om jag försökte kapa benen på henne med en såg Örontemp införskaffades pronto och flytande alvedon. HAHAHAHA. Hur fan ska man få i ungen det??? Någon som vet?