• Somnat

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Jag gillar randigt! Och pasteller! Men inte svart i kombo med pasteller. Och inte rutigt.

Men jag ska lugna mig och vänta på resten av kollektionen...

• Somnat

Ah! Kollade in hemsidan och nu förstår jg vad som inspirerat vårkollektionen - Engelsk Lakritskonfekt. Jag har (milt uttryckt) lite svårt för Engelsk Lakritskonfekt, så det förklarar ju hela saken!

(Såg också att det kan bli bättre senare, precis som ni sa )

• Somnat

Pysslig:
    Stackars pappa!

Inga tips vad gäller magen, tyvärr. Om hon nu klarar fullkorn vilket G inte gör.

Lime:
    Jag antar att du menar "för närvarande" ang mobilen, men jag väljer att läsa ut det som "fan" om det är ok med dig?

• Somnat

Vi har inte utrymme inomhus för en balanscykel ich jag har alltid tänkt att G ska få en i stål att ha ute. Är det dåligt på något sätt?

• Somnat

Ela:
    Du kan ju försöka hinna med. Jag har fler pauser i jobbet än du. Moahaha!

• Somnat

Piggley:
    Det är bara att inboxa, vettu! De skulle matcha varandra när de är vakna, H och G. Idag sa den nya pedagogen att hon aldrig träffat ett barn som aomnar så firt som G. Men tillade "Fast det är kanske inte så konstigt. När han är vaken är han ju ALDRIG stilla..."

• Somnat

"Somnar så fort som G", skulle det vara. Stressade iväg inlägget så inte Ela skulle hinna före..

• Somnat

Kate:
    Du får följa med mig till Kiruna ngn gång. Mina föräldrar bor nära värsta Lesbianfästet (deras församlingshem)

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13