• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Skruttfia82

Mammiz, så jobbigt för er och för dig nu när mannen är inlagd. Bara elände. Hoppas sonen nu mår bra iaf. Får tro att det vänder nu för er och att allt blir bättre. Kram

• Mammiztill2
    Skruttfia82 skrev 2011-09-23 20:00:15 följande:
    Mammiz, så jobbigt för er och för dig nu när mannen är inlagd. Bara elände. Hoppas sonen nu mår bra iaf. Får tro att det vänder nu för er och att allt blir bättre. Kram
    ja bara de hittar vad som är felet
  • Numera

Hej alla. Insåg nyss att det var igår för ett år sen som vi började ivf-behandlingen med första sprutan. Jag var så sprut- och blodprovsrädd och hade så extremt mycket att göra på jobbet och samtidigt var det så spännande att få en chans på riktigt och jag beställde och läste allt om ivf jag kom över och så fick ivf-uppfinnaren Nobelpriset samma dag som vår sprutstart och nu tusen nervositeter och prover och förberedelser senare ligger hon här och småsover vid mitt bröst och jag är bara så glad och tacksam. Kram på er också ivf-systrar!

• Mammiztill2

idag var jag på RD 5 för ett år sen  gud som tiden har flygit fram

och igår blev W 5 månader =)

• Min älskade dotter

Hej! tänker tillbaka ett år... RD7 idag. hemska väntan....testade positivt RD 12, va på kliniken för att kolla så jag inte hade uvi och då ville de göra ett test...

mammiz: vi låg ju precis lika i tiden! 

Älskade Adele är drygt 5 månader nu!

• Mammiztill2
    Min älskade dotter skrev 2011-10-07 09:59:57 följande:
    Hej! tänker tillbaka ett år... RD7 idag. hemska väntan....testade positivt RD 12, va på kliniken för att kolla så jag inte hade uvi och då ville de göra ett test...

mammiz: vi låg ju precis lika i tiden! 

Älskade Adele är drygt 5 månader nu!
    i morgon var den dagen jag tjyvtestade på RD 8 nu har man en bebis som har blivit 5 månader helt sjukt! Men alldeles underbart!!!
  • Lillan15
    Plusade idag för 1 år sedan. RD 15. Nu är Emilia drygt 3,5 mån. Tiden går så fort... men hon är ju såå underbar lilla tjejen. Den 27 okt. börjar vi på babysim, ska bli skoj. Hon väger 6,2 kg. Hur är det med er andra?
  • Mammiztill2

1 år sedan idag som jag plussade på rd 15. W är 5 1/2. Månad. Väger 6kg

• Min älskade dotter

Hade min riktiga TD igår 18 okt, men hade testat innan...

Vår lilla prinsessa är lite drygt 5.5 månad och väger 5.7 kg och är 56 cm lång! Tiden gå såå snabbt!

Mammiz: Hur är det med din man..? 

• Mammiztill2
    Min älskade dotter skrev 2011-10-19 14:00:03 följande:
    Hade min riktiga TD igår 18 okt, men hade testat innan...

Vår lilla prinsessa är lite drygt 5.5 månad och väger 5.7 kg och är 56 cm lång! Tiden gå såå snabbt!

Mammiz: Hur är det med din man..? 
    han mår bra igen, fick ny medicin. tack för att du frågar =) Härligt att hon växer på så fint från att vart så liten :)

var på efterkontroll idag, bara samtal. Skulle jag lbi gravid kommer de ha en bättre och tätare kontroll på mig, som att lämna prover mm varje månad.
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011