Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Nu har jag oxå bokat dop (kyrka + fika lokal efter kyrkan), Emilia blir nästan 4 månader. Blir nog en del folk kan jag tro. Har mycket kompisar o släkt i stan som vi umgås med. Ha det gott alla, hörs lite senare, kram
Idag var vi på BVC, lillen är drygt sex veckor och väger 5270 g till sina 56 cm.
Mammiz: Vad heter din son? W... Idag har jag o lillan varit på ett stort köpcentrum o köpt jeans o body till henne + barnvagnsleksak. Hon är så härlig. Ler o jollrar, man kan smälta för mindre... Kram från oss
Hej tjejer! Skönt att alla verkar må bra!
Vår lilla tjej blir 4 månader om en vecka. Hon går upp riktigt bra i vikt och väger nu 4150 gram och är 50 cm lång! Nu kan man kunna köpa "vanliga" bebiskläder! Finns lite mer ztt välja mellan när hon kan ha strl 50! Va med lilltjejens morfar på stan idag och prinsessan fick en del nya kläder!
Kramkram på er!
Förresten: Har ni alla varit på efterkontroll efter förlossningen?
Ska du äta mjölkfritt så är de strikt diet och hålla på i 2-3 veckor för att få bästa svar. Sen har BVC sköterlös sagt att vissa barn får efter en tids användning av minifom. Att de kan börja få samma symptom som när de började.
Choklad är bäst att undvika vid amning. Många barn får ont i magen av det.