• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Mammiztill2

Akkie. Precis varför vänta? Händer de så händer det

• Smulans

Härligt, Akkie! Håller helt med om att det är dumt att oroa sig i förtid och ta ut sorger som kanske inte ens kommer.

Vår lille kille sover tvåtimmarspass på nätterna, men han är ju bara en vecka gammal  

• Skruttfia82

Grattis till nya bebisarna.

Mammiz: gott m utskrivning

Vår lilla Lova vägde i fredags 2630g o var 50cm lång. Då var hon drygt 2 månader gammal. Hon äter 7 mål/dygn. Nätterna går bra! Hon äter 23 och sedan 04 och sedan 8.30. Vår stora tjej vaknar vid 8 så jag har inget att klaga på.
    Kram

• Numera

Vår efterlängtade dotter kom i lördags morse! Förlossningen gick otroligt mycket bättre än jag vågat hoppas och nu har jag henne sovandes på armen. Hon gick ner en del i vikt så vi är kvar på sjukhuset tills kurvan säkert vänt, men hon är världens finaste.

• Akkie77
    Numera skrev 2011-07-12 20:11:19 följande:
    Vår efterlängtade dotter kom i lördags morse! Förlossningen gick otroligt mycket bättre än jag vågat hoppas och nu har jag henne sovandes på armen. Hon gick ner en del i vikt så vi är kvar på sjukhuset tills kurvan säkert vänt, men hon är världens finaste.
    Stort grattis Strax! Visst är det härligt att äntligen få hålla sitt lilla knyte i famnen ;)
    Theo gick ner precis så mycket som han fick, så det var snudd på att vi fick stanna med, amningen hade inte riktigt kommit igång när vi åkte hem. Men så fort vi kom innanför dörren och slappnade av lite så bara flöte det på.
  • Just me

Hej tjejer! Kul att jag hittat på er fast det är nu på slutet Men bättre sent än aldrig  
    Jag var med i en eller flera ivf trådar i början av graviditeten och därför känner jag igen flera av er...
    Själv har jag BF på sönd.. spännade! Hoppas innerligt att bebisen vill titta ut, helst idag. Nu är det tungt verkligen och man är så exalterad så det är inte klokt!

Hur mår ni alla? Solig 

• Lillan15

Hej på er! Vår lilla dotter kom den 4 juli. 3570 g 50 cm. Hon ska heta Emilia. Akut snitt pga att jag fick en stor infektion i samband med igångsättningen. Sedan har vi legat på barnkliniken pga att hon hade svårt att hålla sockret de första dagarna. Men nu är vi hemma och mår bra. Grattis ni andra oxå. Kram från oss Hjärta

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011