• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Mammiztill2

Har det kommit någon ny Tråd bebis?!

• Mammiztill2

Ville berätta att efter 17 veckor så är vi utskrivna från sjukvården! Idag blev lille man hela 9 veckor!! Och han är så stor nu som en vanlig nyfödd bebis i storlek =) Nu ska vi bara besluta oss för vilket av namnen vi ska ta!

• Numera

Grattis Mammiz till utskrivningen! Tror nog att Toyota har fått sin bäbis nu och. Vem vet kanske Smulans också. Här är det BF imorgon och inga tecken. Var på kontroll igår, allt såg bra ut, lillan ligger perfekt men när hon kommer vet ingen. Nästa koll är 15e, om hon inte kommit då börjar det bli dags att planera igångsättning, sa dr, inte alls stressande sagt.

• Mammiztill2

Strax. TACK Hoppas liten kommer ut innan dess kram

• Smulans

Vår älskade son föddes den 4 juli, 3315 g och 50 cm Hjärta

Nu är vi hemma och kan inte sluta titta på vårt lilla mirakel. 

• Mammiztill2

Smulans. Ett stort grattis till pojken har han fått något namn. Gick förlossningen bra?

• Numera

Grattis Smulans! Och bra jobbat med förlossningen! Det var en riktigt punktlig gosse, eller hur? Visst var det på självaste BF-dagen?

• Smulans

Tack! Han kom på BF+1 Glad

Förlossningen gick jättebra, vi klarade oss med tens, akupunktur, bad och profylaxandning. Jag tog själv emot honom med händerna och maken satt bakom mig. Jäkligt jobbigt emellanåt. men så häftigt!

Nu ligger han i min famn och sussar ♥ 

• Akkie77

Stort grattis Smulans till er lille pojk.

Och ett stort grattis även till dig Mammiz som nu blivit utskriven ;) Så härligt det måste kännas!!

Vi är verkligen otroligt bortskämda med vår son, inatt sov han 7 timmar i sträck... Fattar inte att det är sant! Och många runt om oss säger: vänta ni bara tills han vaknar ofta...
    Varför vänta på något som kanske inte kommer???

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011