• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Kille väldigt förvånad) skrev 2021-06-18 09:09:59 följande:

Jag blir väldigt förvånande, jag känner mig som en utomjording, förhoppningsvis får kvinnor inte fontänorgasmer så snabbt och sprutar överallt, det enda jag visste innan ni skrev något här var det jag såg på TV, alltså något Reportage om en ung kille som gjorde det för ofta på offentliga toaletter för att han hade ett allvarligt problem, tycker dock fortfarande detsamma, hellre en kvinna som håller på med såna äckliga saker förhoppningsvis är hon inte i samma nivå.

En man som runkar på toa lär ju inte spruta överallt utan i toan eller typ handfatet och tvätta bort det/spola så du behöver knappast bli hysterisk över det. Är onani äckliga saker? Pryd?
  • Anonym (Snabel@)
    Anonym (Kille väldigt förvånad) skrev 2021-06-18 09:46:26 följande:

Är du också kvinna?

Nope, det andra
  • Anonym (fy för fan vad desperat!)

Hysteriskt! Hoppas det finns kameror på deras jobb.

Vissa saker önskar man att man inte visste om män och människor...tappar respekten!

• Anonym (korsettfeminist)
    Anonym (fy för fan vad desperat!) skrev 2021-06-18 21:29:38 följande:

Hysteriskt! Hoppas det finns kameror på deras jobb.

Vissa saker önskar man att man inte visste om män och människor...tappar respekten!

HAHAHAH!

Du, jag är kvinna och 45+, och kan också gå ut på toa och fixa en orgasm om jag är stressad på jobbet och behöver koppla av några minuter.

Bästa sättet att lugna ner sig ju! Fattar inte vad folk ska vara så pryda för 2021.
  • Anonym (:( usch aldrig igen)

Jag har onanerat på jobbet en enda gång. Jag svär att kontorsdörren var låst. Jag kände på den. Den var ändå inte låst. En manlig kollega gick in och där satt jag med f***** i vädret.

Det blev inte som i porrfilm, utan han bad om ursäkt och gick ut och stängde dörren. Sedan pratade jag inte med honom på en vecka, för att sedan tänka "Jag måste be om ursäkt och förklara att jag gjorde ett misstag" och försökte förklara för honom. Han sa något i stil med "Det är ok. Vi behöver aldrig prata om det igen".

Jag har även kräkts på samme kollega under en after work där jag drack för mycket, vart magsjuk och bajsat ner mig på jobbet och utan att veta vart jag annars skulle ta vägen fått låna hans träningsbyxor att ta mig hem i. Trevlig kille, var lite förtjust i honom ett tag men jag tror jag gjort bort lite för mycket för att det skulle kunna bli något.

Anonym (korsettfeminist) skrev 2021-06-18 21:39:05 följande:
    HAHAHAH!

Du, jag är kvinna och 45+, och kan också gå ut på toa och fixa en orgasm om jag är stressad på jobbet och behöver koppla av några minuter.

Bästa sättet att lugna ner sig ju! Fattar inte vad folk ska vara så pryda för 2021.
    Minst lika hysteriskt. Finner inga ord!
    Anonym (:( usch aldrig igen) skrev 2021-06-18 21:40:28 följande:

Jag har onanerat på jobbet en enda gång. Jag svär att kontorsdörren var låst. Jag kände på den. Den var ändå inte låst. En manlig kollega gick in och där satt jag med f***** i vädret.

Det blev inte som i porrfilm, utan han bad om ursäkt och gick ut och stängde dörren. Sedan pratade jag inte med honom på en vecka, för att sedan tänka "Jag måste be om ursäkt och förklara att jag gjorde ett misstag" och försökte förklara för honom. Han sa något i stil med "Det är ok. Vi behöver aldrig prata om det igen".

Jag har även kräkts på samme kollega under en after work där jag drack för mycket, vart magsjuk och bajsat ner mig på jobbet och utan att veta vart jag annars skulle ta vägen fått låna hans träningsbyxor att ta mig hem i. Trevlig kille, var lite förtjust i honom ett tag men jag tror jag gjort bort lite för mycket för att det skulle kunna bli något.

OMG!!!! Nej det lär aldrig bli något av förståeliga skäl. Schysst kille får man ju säga iaf.
  • Anonym (Lina)

Och själv jobbar man som en tok, käkat lunchen mestadels framför skärmen för att komma loss och hämta ungarna i god tid på förskola och fritids...

Att vissa har tid och energi att få kåtslag på jobbet låter fascinerande.

• Anonym (Räkan)
    Anonym (Lina) skrev 2021-06-18 22:19:55 följande:

Och själv jobbar man som en tok, käkat lunchen mestadels framför skärmen för att komma loss och hämta ungarna i god tid på förskola och fritids...

Om livet är så stressigt då passar det väl bra med en snabb onani på jobb-toan
  • Beardtroll
    Anonym (Lina) skrev 2021-06-18 22:19:55 följande:

Finns alltid tid för att ta hand sig själv. Ingen, INGEN kommer att tacka dig när du är utbränd, eller för gammal.

Man arbetar för att kunna leva. Inte lever för att arbeta.
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!