Inlägg från: Anonym (korsettfeminist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (korsettfeminist)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Anonym (fy för fan vad desperat!) skrev 2021-06-18 21:29:38 följande:

Hysteriskt! Hoppas det finns kameror på deras jobb.

Vissa saker önskar man att man inte visste om män och människor...tappar respekten!

HAHAHAH!

Du, jag är kvinna och 45+, och kan också gå ut på toa och fixa en orgasm om jag är stressad på jobbet och behöver koppla av några minuter.

Bästa sättet att lugna ner sig ju! Fattar inte vad folk ska vara så pryda för 2021.
    Anonym (Vanligt) skrev 2023-04-30 13:11:08 följande:
    Ja, blir ju en slags gråzon. Går ju att runka både på den fysiska och icke-fysiska arbetsplatsen.

Det intressanta för mig är vad runkandet kostar.

Förr pratade man mycket om vad en rökare kostade arbetsgivaren, men nu talar man mer om vad runkandet kostar.

Ska den som runkar på jobbet behöva stämpla ut för att dra i den?

Nya tider, nya vanor.
    Vad kostar det om män bara går runt och är kåta på jobbet istället för att jobba då?

Jag tror det blir lägre kostnad för arbetsgivaren om de får runka. Cool
    Anonym (Vanligt) skrev 2023-04-30 19:54:01 följande:
    Men jag misstänker att det pågår på betald arbetstid.

Precis som rökarna förr rökte på betald arbetstid.
    Ja och? Jag har också fått orgasm på betald övertid t.o.m. när man är skitstressad och behöver jobba sent men har svårt att fokusera. Tar max 5 minuter så spela roll..

Ingen arbetsgivare har ännu klagat på min prestation och det är väl det som räknas, eller vad tycker du att chefen ska gå på vid medarbetarsamtalet? Cool
    Mickezzz skrev 2023-05-01 11:08:24 följande:
    Förr i tiden?

röka på betald arbetstid gör väll i princip alla rökare?
    Nix, på många fabriker måste de numera stämpla ut och ibland även gå utanför fabrikens område. Så det kostar.
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!