Anonym (nej) skrev 2020-01-27 01:15:40 följande:
Nu skriver du så olika så jag har inte vetat om du är man eller kvinna men får tolka att du är man. Vi har ju redan fastställt att du och dom andra har halvslakt stånd när ni runkar och några dropp sats och visst då fungerar det kanske. Sen gömmer jag mig inte bakom en diagnos jag kämpar med den. Har tidvis mått så piss så jag funderat på att göra slut på allt. Men jag kan inte göra mer än att kämpa på för det finns inget som vården kan erbjuda.
Sen är inte mina jämförelser irrelevanta. Du tycker att det ska vara fritt runkande på jobbet eftersom du inte bryr dig om du får sperma på dig du kan säkert slicka i dig det. På samma sätt finns det dom som inte bryr sig om någon pissar i diskhon. Och eftersom man enligt dig bara ska bry sig om vad man själv tycker då ska ju en person som känner för att pissa i diskhon få göra det om han känner för det. För det är ju inte farligt bara otrevligt. Sen om folk inte är dåliga på att hålla rent efter dom har runkat varför har flera hotellkedjor tagit bort porrfilmer i utbudet så att städerskorna ska slippa ta bort en massa sperma. Men sen visst har man slakballe och det bara kommer något dropp då kanske du får ner det i toan som du påstår.
Å där är du tillbaka med din farcination om piss och sperma.. Du går igång rejält på det där... Lite sjukt faktiskt!
Fast du gömmer dig bakom diagnos.. Du ursäktar dig med din diagnos.. Det är säkert ett helvete du har, och jag hoppas verkligen för din skull att du nån gång kommer må bra.. Ingen människa ska behöva lida av psykisk sjukdom..!