Anonym (nej) skrev 2020-01-18 01:17:19 följande:
Nu vet vi inte om det är majoriteten. Det enda vi vet är att det är många på FL. Men det är ju ungefär som att fråga på flashback. Sen är det rätt många som inte vill att folk ska göra det. Sen visst det man inte vet lider man inte av. Men dels brukar det komma fram om någon runkar på toan dels är jag på grund av mitt tvång väldigt uppmärksam på saker. Du anar inte vad mycket som jag märker som inte andra märker. Så risken är stor att jag endera skulle hitta spår på toan eller på annat sätt få reda på det. Och det är inget jag aktivt gör det är bara att jag har väldigt lätt för att se om det är något. Är skitjobbigt. Sen återigen om man har såna problem att man inte klarar 8 timmar utan runka ja visst då kan man kanske se det som en form av beroende. Men då kan ni göra som jag skrev prata med arbetsgivaren och bestäm en toa där ni kan gå loss då slipper vi andra kliva i sperma och ni kan hålla på hur mycket ni vill. Och är det en sån naturlig sak då bör det ju inte vara något problem att ta upp det med kollegor och arbetsgivare för om det är som ni tror då håller ju dom flesta av dom också på. Men återigen jag har en obotlig sjukdom den kan jag inte göra något åt. Kan inte ni klara 8 timmar utan att onanera ja då visar man hänsyn till dom andra och tar det med chefen att man har ett problem och behöver en toa för det utan att störa andra. Det är att visa hänsyn. Sen återigen av nyfikenhet om det inte kan komma spill och annat skulle du vara ok om någon även runkade i köket när han var själv där? Om inte varför?
Att runka i nåns kök är inte samma sak som att runka på någons toalett, hur mycket du än vrider och vänder på det!
Om jag vore sig skulle jag vara betydligt mer orolig över allt piss, snor och allt annat som hamnar på toaletten än om någon har runkat! Nej jag bryr mig inte om nån har runkat eller inte på en toalett.. Tyvärr, för mig är det här inget problem överhuvudtaget.. Och är det ett problem för dig får du lösa det på ditt sätt.. Jag är mer orolig över viktigare saker än lite sperma! Så om det är sympati du vill ha får du tyvärr inte det av mig hela den här diskussionen är patetisk.. Det finns som sagt betydligt värre saker att gå och oroa sig över... Tråkigt för dig att du har en sjukdom som gör sig handikappad.. Det är utan tvivel ett helvete för dig!