Anonym (nej) skrev 2020-01-12 00:16:24 följande:
Tack för det jag lider av svår ocd och framförallt när det gäller kroppsvätskor. Undviker offentliga toaletter men nu kommer jag inte ens gå in på dom eftersom det ganska säkert finns sperma lite överallt. Fast å andra sidan med tanke på att folk ligger med varandra lite varsomhelst och sen går omkring med sperma i byxorna och på händer och sånt så finns det ingenstans med folk som man kan slippa risken för att att få sperma på sig. Får nog flytta ut till en skogskoja långt från människor om jag ska slippa skiten. Och nej jag är inte frigid och pryd och allt det där. Jag har en genetisk sjukdom som gör att jag får ångest av det och jag skulle gärna byta med någon vilken dag som helst. Men ni kan väl ge fan att runka på jobbet i alla fall så det finns någon fredad zon där man inte riskerar att få sperma på sig.
Du är ju galen. Tror du att män som runkar på tex jobbet bara sprutar sperma omkring sig hej vilt? Skiter du i handfatet och pissar på väggarna när du använder offentlig toalett?
OM man runkar på en toa så sprutar man antingen rakt ner i toaletten där urin och bajs hamnar, eller så sprutar man i lite papper som man har i den fria handen, detta spolar man sedan ner.