• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (nej)

Tack för det jag lider av svår ocd och framförallt när det gäller kroppsvätskor. Undviker offentliga toaletter men nu kommer jag inte ens gå in på dom eftersom det ganska säkert finns sperma lite överallt. Fast å andra sidan med tanke på att folk ligger med varandra lite varsomhelst och sen går omkring med sperma i byxorna och på händer och sånt så finns det ingenstans med folk som man kan slippa risken för att att få sperma på sig. Får nog flytta ut till en skogskoja långt från människor om jag ska slippa skiten. Och nej jag är inte frigid och pryd och allt det där. Jag har en genetisk sjukdom som gör att jag får ångest av det och jag skulle gärna byta med någon vilken dag som helst. Men ni kan väl ge fan att runka på jobbet i alla fall så det finns någon fredad zon där man inte riskerar att få sperma på sig.

• Anonym (Man)

Jag har förmånen att bli runkad på jobbet.

Det är faktiskt riktigt stimulerande,

Faktiskt tillräckligt stimulerande för att

jag ska längta till jobbet

• Anonym (Trams)
    Anonym (nej) skrev 2020-01-12 00:16:24 följande:

Tack för det jag lider av svår ocd och framförallt när det gäller kroppsvätskor. Undviker offentliga toaletter men nu kommer jag inte ens gå in på dom eftersom det ganska säkert finns sperma lite överallt. Fast å andra sidan med tanke på att folk ligger med varandra lite varsomhelst och sen går omkring med sperma i byxorna och på händer och sånt så finns det ingenstans med folk som man kan slippa risken för att att få sperma på sig. Får nog flytta ut till en skogskoja långt från människor om jag ska slippa skiten. Och nej jag är inte frigid och pryd och allt det där. Jag har en genetisk sjukdom som gör att jag får ångest av det och jag skulle gärna byta med någon vilken dag som helst. Men ni kan väl ge fan att runka på jobbet i alla fall så det finns någon fredad zon där man inte riskerar att få sperma på sig.

Eller så börjar du gå i terapi och inser att världen kretsar inte runt dig
  • Anonym (Kvinna36)

Det är hemskt att sitta på kontoret med en tråkig uppgift och vara otroligt kåt. Jag kan inte koncentrera mig och det jag gör går inte framåt. 

Några gånger har jag försökt gå in på toaletten och ta hand om problemet. Tyvärr klarar jag inte av att slappna av tillräckligt på grund av rädslan att bli fast. 

Jag tycker inte det är något äckligt med att onanera på jobbet. Om det skulle fungera för mig skulle jag göra det regelbundet. Flört

• Anonym (nej)
    Anonym (Trams) skrev 2020-01-12 10:02:51 följande:
    Eller så börjar du gå i terapi och inser att världen kretsar inte runt dig
    Tror du inte jag har gjort det. Jag har testat alla möjliga mediciner också. Skillnaden är att jag kan inte göra något åt mitt problem. Dom som runkar på jobbet och smetar sperma kan dock göra det. För arbetstoaletten är till för en sak. Bli kvitt sin avföring. Vad skulle du gilla om någon gjorde något som du inte pallar på toan. Om du hade någon som smetade skit på väggen tex. Har man så dålig självkontroll att man måste runka i tid och otid då bör man söka för det för det tyder på översexualitet. Vilket kan skapa värre beteende. Men visst om alla ni runkare går med på att vi med ocd och andra diagnoser få vara hemma med bidrag som går att leva på då kan nu få kleta på hur mycket ni vill. Men nu är det inte så jag måste få pengar till mat och boende. För övrigt är det frågan om arbetsgivaren gillar att ni runkar på arbetstid. Dels stjäl det tid. Dels är det ofräscht. Men sen blir ni segare av det.
  • Anonym (Trams)
    Anonym (nej) skrev 2020-01-13 01:20:19 följande:

Tror du inte jag har gjort det. Jag har testat alla möjliga mediciner också. Skillnaden är att jag kan inte göra något åt mitt problem. Dom som runkar på jobbet och smetar sperma kan dock göra det. För arbetstoaletten är till för en sak. Bli kvitt sin avföring. Vad skulle du gilla om någon gjorde något som du inte pallar på toan. Om du hade någon som smetade skit på väggen tex. Har man så dålig självkontroll att man måste runka i tid och otid då bör man söka för det för det tyder på översexualitet. Vilket kan skapa värre beteende. Men visst om alla ni runkare går med på att vi med ocd och andra diagnoser få vara hemma med bidrag som går att leva på då kan nu få kleta på hur mycket ni vill. Men nu är det inte så jag måste få pengar till mat och boende. För övrigt är det frågan om arbetsgivaren gillar att ni runkar på arbetstid. Dels stjäl det tid. Dels är det ofräscht. Men sen blir ni segare av det.

De smetar givetvis inte runt sperma för att de runkar. Troligtvis lägger de väl satsen i toa eller handfatet och spolar bort Det är inte jämförbart med att smeta skit. . Nej det tyder inte på översexuellitet, det är ett sätt att släppa på stress tex, man kan bli kåt och inte ha lust att gå runt med stånd etc etc. Jag är kvinna och har också onanerat på toa ibland. Stjäl tid? Du vet att man har raster va? Segare? Varför skulle man bli det?
  • Anonym (Gör inte det!)

Det är dumt att onanera på jobbet. Jag har gjort det en enda gång, och jag skulle nog kunna svurit på att jag hade låst om mig och det hade jag inte gjort. Jag gör en lång historia kort och en kollega kom in där jag satt i min kontorsstol med vibrator och han fick  nog inte full insyn men lär tydligt ha sett och märkt vad jag gjorde. Jag ryckte till med värsta panikkänslan ni kan tänka er. Tappade vibratorn som fortsatte vibrera på golvet. Ett par sekunder som kändes som en halvtimme kröp förbi...kändes som att nu DÖR JAG. "Oj ursäkta! Jag kommer tillbaks senare!" Sa han och pep iväg snabbare än blixten.

Fyfan, varför händer sådant mig? Jag har ALDRIG gjort så innan eller efter. Han bad om ursäkt efteråt med, efter flera dagar. Det var nästan lika pinsamt det med. "Jo alltså...eh...ursäkta". Han hade inte gjort fel heller, jag har gått in till honom och han till mig 1000 ggr innan det, Men nu knackar han och väntar på ett "Kom in" vilket känns helt sjukt. 

• lazlo09
    Anonym (nej) skrev 2020-01-12 00:16:24 följande:

Du är ju galen. Tror du att män som runkar på tex jobbet bara sprutar sperma omkring sig hej vilt? Skiter du i handfatet och pissar på väggarna när du använder offentlig toalett?

OM man runkar på en toa så sprutar man antingen rakt ner i toaletten där urin och bajs hamnar, eller så sprutar man i lite papper som man har i den fria handen, detta spolar man sedan ner.
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Gör inte det!) skrev 2020-01-13 07:17:16 följande:

Det är dumt att onanera på jobbet. Jag har gjort det en enda gång, och jag skulle nog kunna svurit på att jag hade låst om mig och det hade jag inte gjort. Jag gör en lång historia kort och en kollega kom in där jag satt i min kontorsstol med vibrator och han fick  nog inte full insyn men lär tydligt ha sett och märkt vad jag gjorde. Jag ryckte till med värsta panikkänslan ni kan tänka er. Tappade vibratorn som fortsatte vibrera på golvet. Ett par sekunder som kändes som en halvtimme kröp förbi...kändes som att nu DÖR JAG. "Oj ursäkta! Jag kommer tillbaks senare!" Sa han och pep iväg snabbare än blixten.

Fyfan, varför händer sådant mig? Jag har ALDRIG gjort så innan eller efter. Han bad om ursäkt efteråt med, efter flera dagar. Det var nästan lika pinsamt det med. "Jo alltså...eh...ursäkta". Han hade inte gjort fel heller, jag har gått in till honom och han till mig 1000 ggr innan det, Men nu knackar han och väntar på ett "Kom in" vilket känns helt sjukt. 

Man kan ju använda händerna och låsa in sig, lite smart får man ju vara
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!