• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • MrAlpha

Hmm kanske skulle prova att göra detta på jobbet nu. Någon tjej som vill göra mig sällskap mentalt =) ?

• Akropol
    Anonym (OMG) skrev 2010-10-28 12:56:00 följande:
    Ja, det är bara att smörja in och bita ihop. Vill man undvika en oplanerad graviditet så får man vidta vissa försiktighetsåtgärder. Tungan ute
    Eftersom det gått 24 timmar nu så kan det ju likställas med abort. Nu blev det jobbigt. Tror du det gör någon skillnad om jag är man? Gravid
  • Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-28 13:31:47 följande:
    Eftersom det gått 24 timmar nu så kan det ju likställas med abort. Nu blev det jobbigt. Tror du det gör någon skillnad om jag är man? Gravid
    Oh, vilken samvetsfråga det blev nu. Nä, tyvärr gör det nog ingen skillad om du är man....men vi får vänta och se. håller alla tummar för sig.

Du kan ju alltid köpa ett gravtest. CB digital ska vara bra har jag hört.
  • Akropol
    Anonym (OMG) skrev 2010-10-28 13:59:23 följande:
    Oh, vilken samvetsfråga det blev nu. Nä, tyvärr gör det nog ingen skillad om du är man....men vi får vänta och se. håller alla tummar för sig.

Du kan ju alltid köpa ett gravtest. CB digital ska vara bra har jag hört.
    Hur gör jag med BIM?
  • Anonym (självklart)

Kom på att jag berättade för mitt ex att jag gjorde det på jobbet ibland och han tog väldigt illa vid sig. Fast att han satt vid datorn och runkade istället för att vara med mig var tydligen helt ok...

• Anonym (min också)

min man gör det också på jobbet. på toaletten då förstås. han gör det nästan varje dag. tycker själv det skulle kännas lite konstigt, men jag kan ju inte ändra på honom. han har mkt stor sexlust och gör det ibland även hemma, trots att vi har ett sexliv med sex nästan varje dag.

• Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-28 14:13:10 följande:
    Hur gör jag med BIM?
    Tja, du får köpa ett helt gäng med test och testa var 3:e dag. HCG ska ju öka varannan så du borde ju få ett starkare plus om du verkligen är gravid. Så en 15 tester borde räcka. Vet du när du hade ÄL?
  • Akropol
    Anonym (OMG) skrev 2010-10-28 19:11:28 följande:
    Tja, du får köpa ett helt gäng med test och testa var 3:e dag. HCG ska ju öka varannan så du borde ju få ett starkare plus om du verkligen är gravid. Så en 15 tester borde räcka. Vet du när du hade ÄL?
    Jag tappade ett ägg imorse när jag höll på att fixa frukosten. Det var kokt så ingen större skada skedd. Räknas det?
  • Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-29 12:48:16 följande:
    Jag tappade ett ägg imorse när jag höll på att fixa frukosten. Det var kokt så ingen större skada skedd. Räknas det?
    Det måste ju varit din ÄL. Nu kan ju säkerligen kritterna i den där droppen överleva i ca 5 dagar så hur många dagar sedan var det du såg droppen?

Jobbiga saker detta. Hur klarar du dig annars? Har du någon att prata med?

Styrkekramar
  • höbåtsolle

Jag undrar om astronauterna runkar på jobbet. Jag menar, hur är det möjligt att överleva flera månader i rymden utan att runka?

Men man måste ju vara försiktig, med tyngdlösheten kan man ju råka ge kosmonauten på andra sidan av rymdstationen en ofrivillig pearl necklace.

Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!