• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (Alla hade absolut ej varit så ärliga)

Jag tror att långt ifrån alla hade varit så ärliga. Det är en sak att bli äcklad, men han är nog mer pålitlig än många andra, och det är verkligen ingen dålig egenskap som äkta man. Är nog värre om han varit med någon annan- och sen smittar dig med någon STD.exempelv 

• Anonym (M)

Min kille / ex eller vad vi nu är nu sa en gång för nått halvår sen att han hade försökt runka på jobbet men han glömde bort att vi hade haft sex på morgonen och att han inte kunde komma.. har för mig att han sa att han har runkat på jobbet nån gång förut men inte ofta.. tror inte det är så ovanligt ändå? Han jobbar på kontor.. fast han runkade ju på toaletten då. 

Hellre det än hemma när alla är hemma och vakna iallafall kan man ju tycka , vi är 5 personer med bara en toalett så det blir en del tjafs om den är upptagen länge. Annars tycker jag väl att det inte är nått problem att han gör det när det inte blir av att vi har sex , har en 1-åring och jag har två äldre barn sen innan så det blir ofta bara nån gång i veckan ..men vill väl helst inte att han gör det hellre än att ligga.

• Anonym (Anonym)

Har fler på mitt jobb som gör det, så sjukt

• Anonym (Z)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-05-04 05:53:42 följande:

Har fler på mitt jobb som gör det, så sjukt

Hur vet du att de gör det? Berättar de? Smygtittar du?
  • Anonym (Tjej)

varför ställer du frågor du inte kan hantera svaret på? Jag vet killar som runkat på jobbet. 

• Runkisen
    Anonym (Tjej) skrev 2023-05-04 13:51:53 följande:

varför ställer du frågor du inte kan hantera svaret på? Jag vet killar som runkat på jobbet. 

Ja det är nog inte så ovanligt
  • Anonym (Taurus)

Det händer ganska ofta.

• Anonym (Mkkkkkk)
    Anonym (Uttråkad) skrev 2023-05-03 16:03:24 följande:
    Det har ännu inte fallit mig in att bjuda in andra i sessionerna. Men jag ska överväga det helt klart.
    😂😂😂😂
  • Anonym (Vanligt)

Tror mörkertalet är enormt.

Vi behöver prata mycket mer om det här med att runka på arbetet.

Ämnet behöver avdramatiseras.

• Anonym (Anonym13)

Jag runkar regelbundet på toan på jobbet, har stark drift så ser inget konstigt med det.

• Anonym (Z)
    Anonym (Vanligt) skrev 2023-07-25 22:10:02 följande:

Tror mörkertalet är enormt.

Vi behöver prata mycket mer om det här med att runka på arbetet.

Ämnet behöver avdramatiseras.

Tror det skulle ta hus i helvete bland föräldrar om det kom fram att lärare och förskollärare onanerade på jobbet.
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!