• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (Man2)

Det lär inte vara färre som drar en trasanapansson på jobbet nu än för 12 år sen.

• Anonym (Frionani)

Vi kollegor på jobbet kanske har sjuk humor men vi är väldigt grova iaf. Jämnt fördelat på kön och ingen tar illa upp det har vi så klart tagit upp och gjort klart.

Vi kan typ utmana varandra att gå på toa och onanera och ta bildbevis. Självklart inte rakt upp i härligheten men det finns ju vinklar så man kan se vad som försiggår utan att visa könet riktigt.

Väldigt roligt iaf och det får arbetspassen att gå snabbare. Ska nog inte säga var jag jobbar hahaha

• OrangeShyGuy
    Anonym (Man2) skrev 2022-11-28 21:44:44 följande:

Det lär inte vara färre som drar en trasanapansson på jobbet nu än för 12 år sen.

Fler som jobbar hemma nu, så jo, det tror jag. Om du tänker den fysiska platsen då och inte enbart att det är under arbetstid.
  • Anonym (Vanligt)
    OrangeShyGuy skrev 2023-04-30 12:35:22 följande:
    Fler som jobbar hemma nu, så jo, det tror jag. Om du tänker den fysiska platsen då och inte enbart att det är under arbetstid.
    Ja, blir ju en slags gråzon. Går ju att runka både på den fysiska och icke-fysiska arbetsplatsen.

Det intressanta för mig är vad runkandet kostar.

Förr pratade man mycket om vad en rökare kostade arbetsgivaren, men nu talar man mer om vad runkandet kostar.

Ska den som runkar på jobbet behöva stämpla ut för att dra i den?

Nya tider, nya vanor.
  • OrangeShyGuy
    Anonym (Vanligt) skrev 2023-04-30 13:11:08 följande:
    Ja, blir ju en slags gråzon. Går ju att runka både på den fysiska och icke-fysiska arbetsplatsen.

Förr pratade man mycket om vad en rökare kostade arbetsgivaren, men nu talar man mer om vad runkandet kostar.

Nya tider, nya vanor.
    Jo, men det tycker jag att man ska stämpla ut för.
    Vi rapporterar såna aktiviteter på ett speciellt projektnummer.
    Inte många minuter varje tillfälle, men det byggs ju på under ett år och det är dagar som går förlorade för arbetsgivaren, per anställd!
  • Amadeus2

Gjorde det ibland när jag var yngre är en man smet gärna in på damernas och gjorde det. Bara när det inte var så många där vill inte bli upptäck. Tyckte att man kunde känna lukten av kvinnokön men det var nog bara inbillning. Har även en gång blivit avsugnen  på handikapp toaletten men var ensamstående när jag gjorde detta.

• Anonym (korsettfeminist)
    Anonym (Vanligt) skrev 2023-04-30 13:11:08 följande:

Nya tider, nya vanor.
    Vad kostar det om män bara går runt och är kåta på jobbet istället för att jobba då?

Jag tror det blir lägre kostnad för arbetsgivaren om de får runka. Cool
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (korsettfeminist) skrev 2023-04-30 19:50:32 följande:
    Vad kostar det om män bara går runt och är kåta på jobbet istället för att jobba då?

Jag tror det blir lägre kostnad för arbetsgivaren om de får runka. Cool
    Men jag misstänker att det pågår på betald arbetstid.

Precis som rökarna förr rökte på betald arbetstid.
  • Anonym (korsettfeminist)
    Anonym (Vanligt) skrev 2023-04-30 19:54:01 följande:
    Men jag misstänker att det pågår på betald arbetstid.

Precis som rökarna förr rökte på betald arbetstid.
    Ja och? Jag har också fått orgasm på betald övertid t.o.m. när man är skitstressad och behöver jobba sent men har svårt att fokusera. Tar max 5 minuter så spela roll..

Ingen arbetsgivare har ännu klagat på min prestation och det är väl det som räknas, eller vad tycker du att chefen ska gå på vid medarbetarsamtalet? Cool
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (korsettfeminist) skrev 2023-04-30 19:59:20 följande:
    Ja och? Jag har också fått orgasm på betald övertid t.o.m. när man är skitstressad och behöver jobba sent men har svårt att fokusera. Tar max 5 minuter så spela roll..

Ingen arbetsgivare har ännu klagat på min prestation och det är väl det som räknas, eller vad tycker du att chefen ska gå på vid medarbetarsamtalet? Cool
    Jaha, du klittrar på jobbet...
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!