• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (Lars)

På en AW för något år sedan kom vi in på ämnet att runka på arbetet och det visade sig föga överraskande att alla som var (cirka fem män) gör det ibland.

Något ljushuvud berättade detta för en av tjejerna på jobbet sedan blev det ett jävla liv som resulterade i att män och kvinnor numera har separata toaletter.

• Anonym (Lars)

Runkade på arbetet idag. Känner jag mig nöjd med.
    Skönt att tömma.

• Anonym (Kille väldigt förvånad)
    Anonym (Lars) skrev 2020-10-26 17:33:50 följande:

På en AW för något år sedan kom vi in på ämnet att runka på arbetet och det visade sig föga överraskande att alla som var (cirka fem män) gör det ibland.

Något ljushuvud berättade detta för en av tjejerna på jobbet sedan blev det ett jävla liv som resulterade i att män och kvinnor numera har separata toaletter.

Då skulle jag använda tjejernas toa och jag är en kille, tycker att sånt är väldigt äckligt och ohygieniskt, hur hinner ni, hur snabbt kommer ni, sen när ni har riktigt sex hur uthålliga är ni?
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Kille väldigt förvånad) skrev 2021-06-17 10:05:01 följande:

Då skulle jag använda tjejernas toa och jag är en kille, tycker att sånt är väldigt äckligt och ohygieniskt, hur hinner ni, hur snabbt kommer ni, sen när ni har riktigt sex hur uthålliga är ni?

Kvinnor onanerar också på toa :) Att fixa en snabb orgasm med onani tar ju typ två minuter, det är inte samma sak som att knulla / kvinna
  • Anonym (Vaktmästaren)

Jag drog en runk på jobbet idag . Tycker inte att det nått konstigt med det.

Anonym (Trams) skrev 2021-06-17 19:04:45 följande:

Kvinnor onanerar också på toa :) Att fixa en snabb orgasm med onani tar ju typ två minuter, det är inte samma sak som att knulla / kvinna

Jag blir väldigt förvånande, jag känner mig som en utomjording, förhoppningsvis får kvinnor inte fontänorgasmer så snabbt och sprutar överallt, det enda jag visste innan ni skrev något här var det jag såg på TV, alltså något Reportage om en ung kille som gjorde det för ofta på offentliga toaletter för att han hade ett allvarligt problem, tycker dock fortfarande detsamma, hellre en kvinna som håller på med såna äckliga saker förhoppningsvis är hon inte i samma nivå.
  • Anonym (Snabel@)

Jag runkar väl när jag är kåt och det är lämpligt ställe och jobbet är ett av dem. Var samma när jag var i relation så knullade vi på lämpliga ställen och bastun på jobbet var ett av dem

Anonym (Snabel@) skrev 2021-06-18 09:35:45 följande:

Jag runkar väl när jag är kåt och det är lämpligt ställe och jobbet är ett av dem. Var samma när jag var i relation så knullade vi på lämpliga ställen och bastun på jobbet var ett av dem

Är du också kvinna?
  • Anonym (Kontorskillen)

Javisst. 
    Been there done that.
    Ibland blir det störande att vara kåt på jobbet, man börjar tänka på tjejer och sex istället för jobbet. 

Efter en runk på toan så blir man avslappnad och mer fokuserad på att jobba istället. 

Är inte rädd att få fläckar, man får se till att inte spruta på kläderna. ;)

Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!