Anonym (Argquqen) skrev 2020-01-20 05:29:42 följande:
Du vet att bara för du har ocd så gömmer det inte din idioti.. Du får gärna anta en massa saker om mig det är helt ok!! Nu får du fortsätt och böla i den här tråden med nån annan.. Du antar och får för dig en jävla massa saker.. Rätt meningslöst att fortsätta den här diskussionen med dig.. Det ända jag hoppas är att jag har runkat på din jobbtoa, med det lär nog aldrig hända.. Du är med största sannolikhet arbetslös!
Jag misstänker att du inte är den mest populäre på din arbetsplats eftersom du fullständigt skiter i dina kollegor och tar noll hänsyn. Men jag misstänker att är det någon som skulle göra något som skulle störa dig som fan då skulle du ge ett jävla liv. Hoppas verkligen inte att du har barn för då kan jag bara ana vad du lär dom. Torde vara dom värsta mobbarna på skolan. Sen får du bestämma vilket kön du ska vara för såvida du inte är hermafrodit så blir det svårt att både syssla med petting och runkning. Men visst fortsätt du jag är rätt säker att vi inte arbetar på samma arbetsplats. Hade iofs en som dig på den förra arbetsplatsen. Hon var inte speciellt omtyckt hon kunde inte kompromissa utan allt skulle vara som hon vill.
Anonym (Nädu) skrev 2020-01-20 22:57:35 följande:
Jag har själv ocd för.det första.
Nej jag håller med om att det nog är många som inte vill ha främmande perspnets sperma på sig. Inklusive jag. Men jag är inte så rädd för det så att det begränsar mitt liv. Låter inte bli att gå till jobbet pga av det. Dessutom, även om jag vet att en kollega runkat på dass så tror jag inte att den sperman hamnar på mig bara för att jag går in på toaletten.
Det enda sättet för dig att kontrollera att du inte får sperma på dig är ju att vara helt och hållet hemma. Du kan ju aldrig veta vad synsättet foten i utomhus eller vad folk har gjort på dass. Är ju inget kollegor skyltar med så hur klarar du då ens av att gå till jobbet? Om du är rädd för sperma, tror att det skulle kunna finnas p0 ditt jobb men ändå går dit måste du väl kommit en bit på väg i kampen?
Om du har Ocd då har du uppenbarligen inte läst något om ocd eftersom du tror att det går att bota. För än så länge har jag inte hört en enda forskare påstå att dom har ett botemedel. Det kan fungerar att få ner symptomen men rätt få blir symptomfria. Och för rätt många fungerar varken kbt eller medicin. Som jag skrev självmorden bland oss med ocd är väldigt hög och mörkertalet också. Sen är jag väldigt säker på att det inte runkas på mitt jobb. Jag kan givetvis inte vara helt säker men dels är det rätt högt tempo vi har inte tid. Men sen var det en liknande diskussion en gång på lunchen som handlade om en liknande sak. Jag blandade mig inte i då eftersom jag håller min ocd hemlig. Men jag märkte ganska tydligt vad dom tyckte i det fallet. Så jag tror inte att någon skulle runka på jobbet. Men visst jag kan inte vara säker. Men nu är det inte bara jag som har ocd som ogillar det. Rätt många gillar inte det. Och det visar ju även denna diskussion eftersom jag föreslagit för alla som inte klarar sig från att runka att dom kan fråga kollegorna om någon stör sig på det och om dom i sådana fall kan bestämma en toa där dom kan runka. Och vet du vad ingen har skrivit om dom har gjort det och troligen eftersom dom vet att folk inte skulle gilla det. Ingen gillar och få någons sperma på sig när man går på toan.
Sen vet jag inte om du är kvinna eller man. Men det kommer ganska säkert komma sperma lite här och var om dom runkar. Det dom påstår att dom får det i toan. Visst det kanske stämmer om dom har en halvslak balle. Men har man ett riktigt stånd då går det inte att rikta ner i toan om man inte står på händerna vilket jag antar att dom inte gör. Och visst det går kanske fånga upp i papper. Men det brukar vara en del och det rinner och är kletig. Så visst vi får anta alla jobb runkare är killar med halvkasst stånd och liten utlösning.