• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (Kvinna, 35)
    Anonym skrev 2020-01-18 13:01:17 följande:

Bristande respekt mot kollegor.

Äsch, de drabbar dem inte överhuvudtaget. Inte som att jag låter bli att använda toalettborsten när det behövs, som många kollegor.
  • Anonym
    Anonym (Kvinna, 35) skrev 2020-01-18 13:45:57 följande:

Äsch, de drabbar dem inte överhuvudtaget. Inte som att jag låter bli att använda toalettborsten när det behövs, som många kollegor.

Som sagt, bristande respekt.

Jag hoppas att du inte är min kollega.
  • Anonym (Kvinna, 35)
    Anonym skrev 2020-01-18 14:00:27 följande:

Som sagt, bristande respekt.

Jag hoppas att du inte är min kollega.

Såvida du inte jobbar inom säkerhet i en stad så är vi nog inte det.
  • Anonym (såklart)
    Anonym (Kvinna, 35) skrev 2020-01-18 15:22:49 följande:
    Såvida du inte jobbar inom säkerhet i en stad så är vi nog inte det.
    Du ska såklart fortsätta med att onanera på jobbet.
  • Anonym (Trams)
    Anonym skrev 2020-01-18 13:01:17 följande:

Bristande respekt mot kollegor.

På vilket sätt? Om jag stoppar ner handen i mina brallor och smeker fram en orgasm på två minuter påverkar det knappast men kollegor. Du är ju totalt rubbad. Du blir utsatt för en massa olika kroppsvätskor precis överallt. Det är ditt problem om du får panik av det, inte omgivningens
  • Anonym
    Anonym (Trams) skrev 2020-01-18 18:15:44 följande:

På vilket sätt? Om jag stoppar ner handen i mina brallor och smeker fram en orgasm på två minuter påverkar det knappast men kollegor. Du är ju totalt rubbad. Du blir utsatt för en massa olika kroppsvätskor precis överallt. Det är ditt problem om du får panik av det, inte omgivningens

Efter att ha klickat på "visa endast" så säger jag bara, vad du tycker och det hunden skiter....
  • Anonym (Trams)
    Anonym skrev 2020-01-18 18:26:48 följande:

Efter att ha klickat på "visa endast" så säger jag bara, vad du tycker och det hunden skiter....

Hahaha!! Du måste ha ett fantastiskt liv :) Lycka till med att undvika kroppsvätskor- hur gör du när du handlar mat? Går in genom dörrar? Sover på hotell, äter på restaurang? Du lär exponeras för sperma och annat på många ställen. Folk kommer att fortsätta onanera på toaletter etc, get used to it
  • Anonym (Argquqen)
    Anonym skrev 2020-01-18 18:26:48 följande:

Men hallå vakna nu.. Det är precis ingen som håller med dig i ditt resonemang!

Ja det är säkert sjukt jobbigt för dig.. Men du får nog acceptera att folk gör vad fan de vill inom lagens ramar!

Tycker du påriktigt att det är rimligt att folk ska ta hänsyn till dig.. Då lider du inte bara av ocd!
  • Anonym
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-01-18 19:32:17 följande:

Men hallå vakna nu.. Det är precis ingen som håller med dig i ditt resonemang!

Ja det är säkert sjukt jobbigt för dig.. Men du får nog acceptera att folk gör vad fan de vill inom lagens ramar!

Tycker du påriktigt att det är rimligt att folk ska ta hänsyn till dig.. Då lider du inte bara av ocd!

Det är inte jag som har ocd.
  • Anonym (Argquqen)
    Anonym skrev 2020-01-18 19:44:10 följande:

Det är inte jag som har ocd.

Sorry klickade visst fel!
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!