• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (Man2)

Nät en kille inte haft sex eller onanerat på ett tag kan man komma nästan hur snabbt och enkelt som helst. Men varför är det så viktigt att dryfta detta? Så länge man håller sig inom lagens gränser med blottande och annat så är det väl ickeproblem?

• Anonym (Man2)
    Anonym (Robot?) skrev 2022-11-25 21:18:47 följande:

Jag har aldrig förstått det där riktigt. Är det så lätt för mån att komma? Hur många minuter tar det? Behöver man inte tänka på något? Hur sjutton kommer man i ?stämning? på jobbets toalett? Tänker ni på kollegor? Kan ni komma utan att tänka alls som en robot? 

Om man inte fått utlösning på ett tag så kan det gå på under minuten, inga problem alls. Kollegor ligger i riskzonen när det gäller fantasier, ens sambo är ju oftast inte lika spännande i tanken. Då tänker man på något mer förbjudet.
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Vanligt) skrev 2022-11-25 21:01:07 följande:
    Och du är en man?
    Nej kvinna
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Robot?) skrev 2022-11-25 21:18:47 följande:

Jag har aldrig förstått det där riktigt. Är det så lätt för mån att komma? Hur många minuter tar det? Behöver man inte tänka på något? Hur sjutton kommer man i ?stämning? på jobbets toalett? Tänker ni på kollegor? Kan ni komma utan att tänka alls som en robot? 

Är kvinna, kan komma på typ två minuter. Inga problem alls. Tänker inte på något speciellt.
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Man2) skrev 2022-11-26 08:51:57 följande:
    Om man inte fått utlösning på ett tag så kan det gå på under minuten, inga problem alls. Kollegor ligger i riskzonen när det gäller fantasier, ens sambo är ju oftast inte lika spännande i tanken. Då tänker man på något mer förbjudet.
    Japp, kan bli blue balls om man inte ronkar regelbundet.
  • Anonym (Liss)
    Anonym (Vanligt) skrev 2022-11-27 00:44:14 följande:
    Japp, kan bli blue balls om man inte ronkar regelbundet.
    Vad kallas det när kvinnor inte har onanerat på länge?
  • Anonym (F)
    Anonym (Clabbe Fjong) skrev 2022-11-24 10:49:49 följande:

TS kanske kan fundera på VARFÖR han gjort det. Jag gjorde det ett antal gånger i mitt förra förhållande för det var ofta enda möjligheten att få någon form av sexuell tillfredsställelse. Sen vi separerade har jag inte gjort det en enda gång. Numera löser jag det hemma eller med nån kk.

Känns som TS är en sån där präktig människa som tycker sig vara lite bättre än andra (likt väldigt många på FL).

TS ställde frågan för 12 år sedan.
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (F) skrev 2022-11-27 11:44:54 följande:
    Lika aktuellt ämne nu som då.

Mäns runkande har gått över styr för längesedan och något måste göras.
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (F) skrev 2022-11-27 11:44:54 följande:
    Vissa frågor tåls det att svaras på många gånger
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!