• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Akropol
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 14:42:28 följande:
    Det är inte bara på toaletten folk onanerar. Det egna kontorsrummet verkar vara populärt också. 
    Men spela roll om du inte arbetar. Varför bekymra dig för vad folk gör på jobbet när du inte är där ändå. Det är ju större risk att du träffar på någon som onanerar i hemmet då det är där de flesta gör det och det är i någons hem du oftast är när du inte är i ditt eget. Vi andra tillbringar en tredjedel av dygnet på jobbet så man hinner vara kåt ett antal gånger under arbetstid en vanlig vecka.
  • Anonym (fy fan!)
    Akropol skrev 2010-10-20 14:47:24 följande:
    Men spela roll om du inte arbetar. Varför bekymra dig för vad folk gör på jobbet när du inte är där ändå. Det är ju större risk att du träffar på någon som onanerar i hemmet då det är där de flesta gör det och det är i någons hem du oftast är när du inte är i ditt eget. Vi andra tillbringar en tredjedel av dygnet på jobbet så man hinner vara kåt ett antal gånger under arbetstid en vanlig vecka.
    Ja, jag har sett att onanisterna tar till ungefär vad som helst för att försvara det de anser vara "sin rätt" att onanera på jobbet. Jag köper inget av dem och jag tycker det jag tycker. Det får accepteras, liksom jag får acceptera att folk tycker det är ok att onanera på jobbet. 
  • Janice01
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 15:11:44 följande:
    Ja, jag har sett att onanisterna tar till ungefär vad som helst för att försvara det de anser vara "sin rätt" att onanera på jobbet. Jag köper inget av dem och jag tycker det jag tycker. Det får accepteras, liksom jag får acceptera att folk tycker det är ok att onanera på jobbet. 
    Har du kommit på onanister på jobbet?
    Gick du in utan att knacka eller hur gick det till? Var det en man eller kvinna?
  • rimbaud65

Jag tror inte det kan karaktäriseras som särskilt normalt att onanera på jobbet. 

• Anonym
    rimbaud65 skrev 2010-10-22 05:02:19 följande:
    Jag tror inte det kan karaktäriseras som särskilt normalt att onanera på jobbet. 
    Jag tror inte det kan karaktäriseras som särskilt onormalt att onanera på jobbet.
  • I Blackrose I

Men jösses vilken hysteri och intresse för andras sexliv. Glad

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Anonym (Mini)
    Anonym skrev 2010-10-22 14:29:44 följande:
    Jag tror inte det kan karaktäriseras som särskilt onormalt att onanera på jobbet.
    Och fast jag inte brukar göra det så tycker jag att det är fullt normalt.
  • Anonym (OMG)
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 14:40:32 följande:
    Jag arbetar inte...
    Kommnerna kanske måste införa runkfri arbetsdag precis som de på många ställen infört rökfri arbetsdag. Man kan erbjuda olika åtgärder för att man ska bli runkfri under arbetsdagen - precis somman erbjuds röavvänjning.
    :-P

Om man runkar på arbetstid är väl inte det värre än att slösrfa 5 min på arbetstid eller spela MS Röj, alternativt ta en rökpause eller småprata med en kollega om barnen i några min. Särskilt inte om sagda aktivitet görs på toaletten med stängd och låst dörr.
  • Anonym (kille)

Jag har runkat en enda gång på jobbet, det var en sommar och alla andra hade semester. Runkar gör man hemma. På jobbet jobbar man. Säg åt honom att ta en morgonrunk innan han går till jobbet så att inte går omkring och är kåt på jobbet.

Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!