• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (**)
    Anonym (hmm) skrev 2010-10-11 22:19:08 följande:
    Jag är en tjej och jag tror många kvinnor (med ett jobb) har gjort det någon gång
    En till tjej som onanerat på jobbet, måste man så måste man :)
  • I Blackrose I
    Anonym (**) skrev 2010-10-13 11:19:09 följande:
    En till tjej som onanerat på jobbet, måste man så måste man :)
    Annars är risken stor att man drar över första bästa på jobbet eller?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Anonym (**)
    I Blackrose I skrev 2010-10-13 11:23:07 följande:
    Annars är risken stor att man drar över första bästa på jobbet eller?
    Nä, onani är inte samma sak som att ha sex och eftersom jag har sambo skulle jag inte ha sex med någon annan. Men blir jag kåt kan jag inte vänta tills arbetsdagen är över, skulle inte kunna koncentrera mig på något annat på hela dagen.
  • I Blackrose I
    Anonym (**) skrev 2010-10-13 11:25:05 följande:
    Nä, onani är inte samma sak som att ha sex och eftersom jag har sambo skulle jag inte ha sex med någon annan. Men blir jag kåt kan jag inte vänta tills arbetsdagen är över, skulle inte kunna koncentrera mig på något annat på hela dagen.
    Ta det inte så seriös. Du skrev "...måste man så måste man". Det var det jag kommenterade. Ja, jag håller med dig att onani inte är samma sak som att ha sex. Har aldrig förstått folk som kan tillfredställa sig själva på det sättet men men...
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Anonym (gillar inte)

Samma här. Jag gillar verkligen inte tanken på det... Men vad ska man göra? Han måste ju få göra som han vill,han är ju inte otrogen. Om sanningen ska fram så har väl jag gjort det nån gång också. MEN, min sambo gör det nog flera gånger i veckan, ibland flera gånger om dagen. Jag har sagt till honom nu att jag inte vill veta, han gör som han vill, bara han inte talar om det för mig. Spec nu när han inte är så sugen på att ha sex med mig, då tar jag det som en ren förolämpning att han har lekt med sig själv flera gånger på en dag, men inte vill leka med mig när han kommer hem=(

• Anonym (Girl)

Om det skulle vara en sexig man som berättade detta för mig så skulle jag bli kåt, låter sexigt, spontant. mmm!!
    Men om min kille skulle säga det skulle jag bli avundsjuk, på riktigt. Jag vill ju inte att han ska hålla på när jag inte är där. Fast det är helt snett att tänka så, det är jag medveten om.

• Janice01
    Anonym (Girl) skrev 2010-10-13 13:38:11 följande:

Om det skulle vara en sexig man som berättade detta för mig så skulle jag bli kåt, låter sexigt, spontant. mmm!!
    Men om min kille skulle säga det skulle jag bli avundsjuk, på riktigt. Jag vill ju inte att han ska hålla på när jag inte är där. Fast det är helt snett att tänka så, det är jag medveten om.

Onanerar du aldrig själv?
  • Anonym (Girl)
    Janice01 skrev 2010-10-13 14:12:08 följande:
    Onanerar du aldrig själv?
    Sällan, men händer väl några enstaka gånger. Det är ju något helt naturligt som alla gör, bara jag kan inte hjälpa att bli avundsjuk för jag önskar att jag var där och kunde känna hans värme och när han kommer... Fantastiskt att känna kärleken...
  • Pentra

Vad gör det om killen onanerar för sig själv ex. i duschen på jobbet efter en hård arbetsdag? Inget konstigt med det.
    Själv har jag sällan bastat på (efter) jobbet utan att pilla på mig själv...

• Janice01
    Anonym (Girl) skrev 2010-10-13 14:43:45 följande:
    Sällan, men händer väl några enstaka gånger. Det är ju något helt naturligt som alla gör, bara jag kan inte hjälpa att bli avundsjuk för jag önskar att jag var där och kunde känna hans värme och när han kommer... Fantastiskt att känna kärleken...
    Men då så! Du vet alla människor brukar onanera mer eller mindre. I ditt fall så är det ju mindre men i det flesta fall så blir det nog 2-7 ggr i vecka för det flesta, det måste du acceptera.
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!