Anonym skrev 2010-10-12 12:59:30 följande:
Nu har du nog fått saker och ting om bakfoten. Det behöver inte vara någon som helst koppling till arbetet, miljön, kollegor eller någon annan därstädes person som får lusten att plötsligt infinna sig. Under en dag går kåtheten i cykler och vissa har sina peakar på förmiddagen eller någon gång under dagen. Killar har nog lättare att få lust lite närsomhelst medan kvinnan måste kanske ha någon sorts ytterligare stimulans och miljö som främjar lust.
Men förutom allmän lust som kommer och går kan det också vara så att personen tänker på sin sambo, på det senaste samlaget och blir upphetsad och går till toaletten för att onanera. Inga konstigheter.
Att misstänkliggöra en person som onanerar är löjligt.
yeye whatever, jag är mega löjlig säger vi då. men jag skulle ändå misstänliggöra mannen. alla är vi olika.
hur som ser jag inte på detta som en big deal, om killen skulle förklara för mig att de inte är någon på jobbet som är tändande och att det är bara den själv de hänger på eller något sådant oskyldigt. såå skulle ja bara tycka "trevligt för dig". DOCK skulle tanke nummer ett vara lite panik artat typ "ÅH NEJ HOPPAS INTE DE ÄR NÅGON SNYGG BRUD DÄR SOM HAN FANTISERAR OM!!!"
efter en förklaring att det inte är så skulle jag inte bry mig. hans kropp, han får vel dra en lunchrunk om de är vad som behagar honnom.
men tråden blev rolig! om inte alla torrisar tar allt så seriöst skulle ju livet bli lite roligare.