• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym
    Anonym (haha) skrev 2010-10-12 13:09:35 följande:
    yeye whatever, jag är mega löjlig säger vi då. men jag skulle ändå misstänliggöra mannen. alla är vi olika.

hur som ser jag inte på detta som en big deal, om killen skulle förklara för mig att de inte är någon på jobbet som är tändande och att det är bara den själv de hänger på eller något sådant oskyldigt. såå skulle ja bara tycka "trevligt för dig". DOCK skulle tanke nummer ett vara lite panik artat typ "ÅH NEJ HOPPAS INTE DE ÄR NÅGON SNYGG BRUD DÄR SOM HAN FANTISERAR OM!!!"

efter en förklaring att det inte är så skulle jag inte bry mig. hans kropp, han får vel dra en lunchrunk om de är vad som behagar honnom.

men tråden blev rolig! om inte alla torrisar tar allt så seriöst skulle ju livet bli lite roligare.
    Då har du lite väl mycket kontrollbehov och/eller dålig självkänsla. Man kan inte ha total kontroll på sin partners tankar.
  • Anonym (haha)
    Anonym skrev 2010-10-12 14:16:02 följande:
    Då har du lite väl mycket kontrollbehov och/eller dålig självkänsla. Man kan inte ha total kontroll på sin partners tankar.
    hahaha längtar tills det kommer en apparat som gör att man kan kontrollera andras tankar, moahahaha!

sorry, min humor tog över
  • Janice01
    Anonym (haha) skrev 2010-10-12 14:21:41 följande:
    hahaha längtar tills det kommer en apparat som gör att man kan kontrollera andras tankar, moahahaha!

sorry, min humor tog över
    Det finns ju tyvärr rätt många här på FL som på allvar tycker att deras killar är otrogna om dom runkar...
  • Anonym (haha)
    Janice01 skrev 2010-10-12 14:33:56 följande:
    Det finns ju tyvärr rätt många här på FL som på allvar tycker att deras killar är otrogna om dom runkar...
    Jasså, hade jag aldrig hört :S stackars deras killar, som måste ha dåligt samvete över att röra sig själv? vara otrogen med sig själv, konstigt.
  • honkie
    Doktorn skrev 2010-10-12 14:12:26 följande:
    Så, så.  Finns ingen anledning att vara sarkastisk. Det finns de som skulle kunna ta ditt inlägg på allvar...
    jo men det är ju allvar. är killen i ett förhållande så ska han för det första inte runka och fantisera om andra tjejer, och för det andra så ska han fan inte göra det på jobbet.
    DUMPA HONOM!!!
  • Anonym

Jisses, jag är kvinna & jag brukar onanera när lusten faller på, vare sig det är hemma eller på jobbet.......

• Janice01
    honkie skrev 2010-10-12 15:12:28 följande:
    jo men det är ju allvar. är killen i ett förhållande så ska han för det första inte runka och fantisera om andra tjejer, och för det andra så ska han fan inte göra det på jobbet.
    DUMPA HONOM!!!
    Och där hade vi en av dom jag snacka om....
  • Anonym (haha)
    Janice01 skrev 2010-10-12 15:51:01 följande:
    Och där hade vi en av dom jag snacka om....
    jag trodde det var på skoj! första gången jag får se med egna ögon att det verkligen existerar sådana extremister.. eller vad man ska säga :O jag är chokerad!
  • Anonym (saame)

haha det har min man också gjort, flera gånger tydligen..
    Man får väl bara skratta åt de stackars satarna som inte
    riktigt kan lägga band på sina lustar ;)

Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!