• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • AndromedaA

Finns kanske yrken som är mer eller mindre anpassade också. Man vill ju inte att lokföraren runkar loss på arbetstid.

• Anonym
    AndromedaA skrev 2010-10-12 02:25:33 följande:
    Finns kanske yrken som är mer eller mindre anpassade också. Man vill ju inte att lokföraren runkar loss på arbetstid.
    Det går alldeles utmärkt och onanera där med.
  • seejtaan
    Anonym (Oh gosh) skrev 2010-10-11 22:08:36 följande:
    För mig känns det bara som något man gör hemma, inte ute "bland folk". Dessutom skulle jag aldrig bli så kåt på jobbet eller på oficiella platser så jag inte kan vänta tills jag kommer hem.
    vi killar gör det inte för att vi är kåta, vi gör det för att vi har tråkigt och får tiden att gå.
  • petgus
    Anonym skrev 2010-10-11 22:13:34 följande:
    Ställ inte frågor som du inte vill veta svaret på.
    Jag tror faktiskt att nästan alla män (med ett jobb) har gjort det någon gång.
    Har själv aldrig någonsin blivit så sugen på jobbet att jag behövt göra det där.

Tror faktiskt tvärtom - att det är ganska ovanligt.
  • Anonym (vanlig man)

Javisst har jag onanerat på jobbet. Ibland pockar det bara på för mycket.

• Janice01
    HASP skrev 2010-10-11 22:11:10 följande:
    Så länge inte han jobbar på typ en skola eller förskola eller nåt (det skulle känns lite sådär...) så är det väl ingen fara... :)
    Det spelar väl ingen roll VAR man jobbar så länge man sitter inlåst på toa? Eller tror du att ungarna ser en inne på toa?
  • Anonym (självklart)

Många gånger, mannen också. Vi brukar prata om det också. Det är ju inte miljön och folket runtikring man tänder på, då skulle det bli svårt att få igång något på det här jobbet.

• Anonym (h)

Det är nog mycket vanligare än vad man tror... Jag har dock aldrig gjort det (tjej)

• Anonym

När jag var yngre och hade större sexdrift onanerade jag ofta på jobbet. Tycker TS visar konstig syn p onani och hennes mans sexualitet. Sedan tycker jag inte miljön spelar ngn roll. Man rör sig själv och inte något annat. man kan lika väl sitta i en gödselstack om runka. Slappna av lite för bövelen.

• Krafs
    Anonym (Mini) skrev 2010-10-11 22:32:26 följande:
    Jag tycker att det är ascoolt att han fixar att göra det på jobbet.

Jag (tjej) har aldrig fixat att göra det där. För det första är inte toan så himla käck miljö. Sen skulle jag hela tiden sitta och vara orolig för att nån skulle komma och dra i dörren och fråga vad man höll på med.

En undran till killarna som "gör det" på jobbet - är ni inte rädda för att komma ut med fläckar?
    Haha. Händer det ofta på din arbetsplats? Att folk drar i dörren och frågar vad du gör, alltså.

Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!