• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (I wish)
    Akropol skrev 2010-10-20 13:17:43 följande:
    Vill man ha en runkfri partner får man flytta ihop med en kvinna.
    Nja, det måste man inte...

Min egen man onanerar aldrig, han tycker inte att det ger honom ett endaste dugg?
    Personligen kan jag sörja å hans vägnar då jag själv tycker onani är en viktig del i livet och jag drömmer om att ertappa honom mitt i en "runkakt" och bara få smyga mjig nära och ta över...
  • Anonym (**)
    Akropol skrev 2010-10-20 13:17:43 följande:
    Vill man ha en runkfri partner får man flytta ihop med en kvinna.
    Jag är tjej och min sambo (kille) blev förskräckt när jag berättade att jag onanerat många gånger på jobbet, så det där stämmer inte riktigt :)
  • småsugen
    Anonym (I wish) skrev 2010-10-20 14:15:32 följande:
    Nja, det måste man inte...

Min egen man onanerar aldrig, han tycker inte att det ger honom ett endaste dugg?
    Personligen kan jag sörja å hans vägnar då jag själv tycker onani är en viktig del i livet och jag drömmer om att ertappa honom mitt i en "runkakt" och bara få smyga mjig nära och ta över...
    Det där skulle jag kunnat skriva

Jag är kvinna och onanerade senast på jobbets toa i går.
    Det händer inte så ofta, men ibland "bara måste" jag
  • Janice01
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 14:12:06 följande:
    Det äckliga består i att utsätta andra för sin onani. Klart jag onanerar - men hemma! 

Vad ska vi ha för arbetsmiljö egentligen? Hur långt ska vi dra det naturliga med onani? Ska vi i en framtid kräva av arbetsgivarna att få x antal betalda onaniminuter på jobbet? ...för det är så skönt och naturligt? Befängt!
    Nej, lämna onanin hemma! 
    Nu utsätter mna ju inte andra med sin onani om man låser in sej på toaletten....
  • Akropol

Hmmm.. Obestämd Jag tänkte runkfri som att kvinnor inte "runkar" utan har annat namn på sin onani. Nu runkar kanske inte 100% av alla män heller. Någon promille ljuger inte alltså. Själv har jag runkat på jobbet och sagt åt min fru att göra. Dessutom har jag sagt åt en del andra kvinnor att göra det också. Tror det tog mindre tid än vad vi la ner på cybersexandet innan.

Det äckliga består i att utsätta andra för sin onani. Klart jag onanerar - men hemma! 

Vad ska vi ha för arbetsmiljö egentligen? Hur långt ska vi dra det naturliga med onani? Ska vi i en framtid kräva av arbetsgivarna att få x antal betalda onaniminuter på jobbet? ...för det är så skönt och naturligt? Befängt!
    Nej, lämna onanin hemma! 
    Hur mycket tid har du lagt ner på FL idag?
  • Anonym (fy fan!)
    Janice01 skrev 2010-10-20 14:31:55 följande:
    Nu utsätter mna ju inte andra med sin onani om man låser in sej på toaletten....
    Jag skrev om jag skulle råka överrraska någon med att onanera, där det är naturligt för mig att vara på arbetsplatsen. ...men personligen tycker jag att bara vetskapen om att folk onanerar på jobbet är obehaglig. Personer som måste ge efter för sina lustar på det sättet på arbetet, förlorar jag respekt för. Dålig självkontroll helt enkelt. ...och vad jag har läst gör vissa det för att man har "tråkigt" på jobbet. Illa! Det finns faktiskt alternativa avslappningsövningar, vilka inte innebär att tillfredsställa sig medelst onani. 
  • Anonym (fy fan!)
    Akropol skrev 2010-10-20 14:35:16 följande:
    Hmmm.. Obestämd Jag tänkte runkfri som att kvinnor inte "runkar" utan har annat namn på sin onani. Nu runkar kanske inte 100% av alla män heller. Någon promille ljuger inte alltså. Själv har jag runkat på jobbet och sagt åt min fru att göra. Dessutom har jag sagt åt en del andra kvinnor att göra det också. Tror det tog mindre tid än vad vi la ner på cybersexandet innan. Hur mycket tid har du lagt ner på FL idag?
    Jag arbetar inte...
  • småsugen

Nej, lämna onanin hemma! 
    Ähh...
    Man "utsätter" väl inte nån för onani om man låser in sig på toan?!
    Det varken låter eller luktar
    Det är fan så mycket värre att komma in
    på en stinkande toa med fartränder i!!!
    Och vad man gör på sina RASTER är väl ändå upp till var o en!?
  • Janice01
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 14:39:36 följande:
    Jag skrev om jag skulle råka överrraska någon med att onanera, där det är naturligt för mig att vara på arbetsplatsen. ...men personligen tycker jag att bara vetskapen om att folk onanerar på jobbet är obehaglig. Personer som måste ge efter för sina lustar på det sättet på arbetet, förlorar jag respekt för. Dålig självkontroll helt enkelt. ...och vad jag har läst gör vissa det för att man har "tråkigt" på jobbet. Illa! Det finns faktiskt alternativa avslappningsövningar, vilka inte innebär att tillfredsställa sig medelst onani. 
    Överraska? Hmmm då får du ju bryta dej in på toaletten....
  • Anonym (fy fan!)
    Janice01 skrev 2010-10-20 14:41:02 följande:
    Överraska? Hmmm då får du ju bryta dej in på toaletten....
    Det är inte bara på toaletten folk onanerar. Det egna kontorsrummet verkar vara populärt också. 
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!